Nekromanti Riotminds släpper Drakar och Demoner fritt!

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,469
Location
Stockholm
Vad jag förstår (har ej lyckats ladda ner, men fått en del mejl från folk) så är det nästan uteslutande pdf:erna från PirateBay med ett "c riotminds" inslängt.

Vad jag kan se på omslagen så är det exakt samma slitage som på de från PirateBay.

DVS att det handar om ganska primitiva ej sökbara pdfer. I princip bara inscannade bilder.
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
Kommer fram till sidan nu. Men böckerna går inte att komma åt: 403 (Forbidden) - Åtkomst nekad
Åtkomst nekad till begärd fil eller katalog.

:gremfrown:
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,469
Location
Stockholm
Det här måste isf vara första gången som ett företag piratar sina pirater. Rätt skoj faktiskt.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
B-E Karlsson said:
Vilken underbar nyhet. Hoppas att detta sätter lite vind i seglen för de grabbarna på riotminds. Kanske ett nytt släpp eller varför inte en uppdatterad Jorges.

Tycker själv att detta är 2013 coolsaste rollspelsnyhet än så länge
Som folk sagt släppte de ju nyligen jubileumsutgåvor. Och en ny Jorges ligger som jag förstår på arbetsbordet och har så gjort ett tag.

... Fast du kanske var ironisk och nämnde just de grejer de just gjort/gör ...

Skitsamma, så är det iaf.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Jag laddade precis ner ALLT! Det här är grymt och jag är inte ens ett jättefan av DoD reglerna. Men flera av de där spelvärldarna och äventyrern ser bra ut och jag kan ju alltid konvertera. Och jag läser ju naturligtvis allting med Elric på framsidan. Sedan ser alverna super pimp ut bara från bilden på framsidan, jag vet inget om dem men jag vill veta mer :gremsmile:



Det är en rödhårig dandy klädd i rosa viftandes med en värja medan han rider en bepansrad struts! :gremlaugh:
 

yokowermland

Warrior
Joined
27 Dec 2003
Messages
238
Location
Wermland
Som folk sagt släppte de ju nyligen jubileumsutgåvor. Och en ny Jorges ligger som jag förstår på arbetsbordet och har så gjort ett tag.

... Fast du kanske var ironisk och nämnde just de grejer de just gjort/gör ...

Skitsamma, så är det iaf.
Jo så är det. Jag har självklart redan köpt jubileums utgåvorna och Jorges verkar var i startgroparna. Det visste jag redan och var inte ironisk. Men tack för infon i alla fall Solve. Vad jag menade men var otydlig i min glädje var att vi nu kanske kan se lite nya grejor som ett nytt äventyr eller fortsättningen på riddarsagan. De hintade om Jorges på Facebook sidan för någon vecka sedan.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,884
Location
Port Kad, The Rim
Såsom rejält insyltad i massor av den där produkterna, gläds jag åt släppet och reaktionen. :gremcool:
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Mekanurg said:
Såsom rejält insyltad i massor av den där produkterna, gläds jag åt släppet och reaktionen. :gremcool:
Ja, det var ett bra beslut av dem.


Jag minns hur lång tid det tog för det gänget som försökte återuppliva Ereb Altor att få svar, sen hur tråkigt det var för dem (efter massor av jobb) att det bemöttes negativt.

(Jag hoppas f.ö. även det projektet kan komma igång igen, för jag har nog aldrig sett så fascinerande och välgjorda kartor.)
 
Top