Nekromanti Riotminds släpper Drakar och Demoner fritt!

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Fantastisk!

Då kan man ju genast leta fram något så härligt som detta:

Djupets Fasor said:
Om SL vet att spelarnas föräldrar arbetar vid Signalskyddsavdelningen, kan han dela in orden i grupper om t ex 5 bokstäver. Detsk ulles eutså här.
Detta för att försvåra för just de spelarna som hade föräldrarna på Signalskyddsavdelningen när väl ett supersvårt chiffer skall lösas. Det är fanimäj magnifikt! Eller så var det väldigt vanligt 1989 att ungdomar hade signalskyddsavdelnings-skills, vad vet jag.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Äg, detta kommer fan bli den bästa svenska rollspelshändelsen för 2013. =)

Kulturgärning är ordet.

Undrar dock just det samma som Hans ... Var därav tvungen att ställa frågan på FB, fast om de vill besvara den vetefan.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,261
Location
Örebro
Hans E Magnusson said:
Galet koolt, är det pdf'erna från torreten tro?
Det är väl rätt enkelt att kolla? I de här versionerna står det Drakar och Demoner är Riotminds (C) på varje sida. Har svårt att se att det finns i torrenten.
 

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Joined
22 Oct 2012
Messages
241
Instämmer i alla hyllningar. Äntligen kan man läsa Ärans Väg i sin helhet. Jag har alltid tyckt att Tolkiens Lord of the Rings är ett halvtaskigt plagiat.

Hans E Magnusson said:
Galet koolt, är det pdf'erna från torreten tro?
Tror inte det. I den torrent jag har...hört talas om var kvaliteten betydligt sämre och det saknades sidor i några moduler.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
Robert Jonsson said:
Hans E Magnusson said:
Galet koolt, är det pdf'erna från torreten tro?
Det är väl rätt enkelt att kolla? I de här versionerna står det Drakar och Demoner är Riotminds (C) på varje sida. Har svårt att se att det finns i torrenten.
Och det går inte sätta dit den texten på pirat pdf'erna?
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Hans E Magnusson said:
Robert Jonsson said:
Hans E Magnusson said:
Galet koolt, är det pdf'erna från torreten tro?
Det är väl rätt enkelt att kolla? I de här versionerna står det Drakar och Demoner är Riotminds (C) på varje sida. Har svårt att se att det finns i torrenten.
Och det går inte sätta dit den texten på pirat pdf'erna?
Misstänker att det går att fixa rätt lätt ja. Men man vet ju aldrig ... Hoppas de besvarar min fråga, med andra ord. =)
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Robert Jonsson said:
Hans E Magnusson said:
Galet koolt, är det pdf'erna från torreten tro?
Det är väl rätt enkelt att kolla? I de här versionerna står det Drakar och Demoner är Riotminds (C) på varje sida. Har svårt att se att det finns i torrenten.
Det är enkelt att lägga till saker i en PDF om den inte är låst.

Vad som är lite skumt är att Tvillingbergen ingår i bunten. Den gavs inte ut av Ä-spel/Target och borde rimligtvis inte ingå i rättighetsköpet från Target. Dante försökte dessutom få tag på rättighetsinnehavarna till Tvillingbergen för ett nysläpp men misslyckades.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
solvebring said:
Hans E Magnusson said:
Robert Jonsson said:
Hans E Magnusson said:
Galet koolt, är det pdf'erna från torreten tro?
Det är väl rätt enkelt att kolla? I de här versionerna står det Drakar och Demoner är Riotminds (C) på varje sida. Har svårt att se att det finns i torrenten.
Och det går inte sätta dit den texten på pirat pdf'erna?
Misstänker att det går att fixa rätt lätt ja. Men man vet ju aldrig ... Hoppas de besvarar min fråga, med andra ord. =)
Men för min del spelar det såklart ingen roll, bara nyfikenhet.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,261
Location
Örebro
Hans E Magnusson said:
Och det går inte sätta dit den texten på pirat pdf'erna?
Det är lätt, ja, men då är det per definition inte samma som torrenten. :gremwink:

Nu har ju Troberg strukit under att det är betydligt bättre kvalité dessutom så.
 
Top