Nekromanti Riddaren

Dieter

Veteran
Jag spelade med en riddare förra veckan och hade tänkt att köpa modulen riddaren idag. Mest för att utveckla min rollperson och spela den som en riddare skall spelas. Vad tycker ni. Är den någe bra eller?

En mycket kort recenssion:

Om du vill spela en riddare alternativt en godsherre med en förläning så är Riddaren en modul som du inte kan vara utan - in my humble opinion :gremsmirk:. Det är som att spela magiker utan Mystik & Magi, religiös utan Religioner, en huggorm utan tänder, en joggare utan ben, en pizza utan ost... (osv)

Jag tycker lugnt att du ska köpa den. Den är packad med regler, men fortfarande mycket trevlig att läsa.

Mvh Victor Palm

I'll be back

Riddaren är en riktigt kanonbra modul, den tillför (enligt mig) en helt ny dimension till spelet. Om du dessutom har en riddare som rollperson, så tycker jag definitivt att Riddaren är ett bra köp för dig. :gremgrin:

Den är bra... det står även mycket intressanta saker om Adelsmannen i sig (även hur man föder barn)...

Riddaren rekomenderar jag starkt för alla låg, som högadliga män och kvinnor...

Ja den är bra och specielt om du har en egen rp som är riddare. Den inehåller mycket regler dok men men

I svar till:
Jag spelade med en riddare förra veckan och hade tänkt att köpa modulen riddaren idag. Mest för att utveckla min rollperson och spela den som en riddare skall spelas. Vad tycker ni. Är den någe bra eller?
-------------------------------------------------------------------------------------

Ja nog är det alltid bra men det kanske skulle vara lite onödigt om du bara köpte den för en gubbe.

Jag köper den inte bara för en gubbe utan för min spelförening. Det är nog inte sista gången vi kommer att få se en riddare i spelgrupen.

Back