Jag spelade med en riddare förra veckan och hade tänkt att köpa modulen riddaren idag. Mest för att utveckla min rollperson och spela den som en riddare skall spelas. Vad tycker ni. Är den någe bra eller?
Om du vill spela en riddare alternativt en godsherre med en förläning så är Riddaren en modul som du inte kan vara utan - in my humble opinion . Det är som att spela magiker utan Mystik & Magi, religiös utan Religioner, en huggorm utan tänder, en joggare utan ben, en pizza utan ost... (osv)
Riddaren är en riktigt kanonbra modul, den tillför (enligt mig) en helt ny dimension till spelet. Om du dessutom har en riddare som rollperson, så tycker jag definitivt att Riddaren är ett bra köp för dig.
I svar till:
Jag spelade med en riddare förra veckan och hade tänkt att köpa modulen riddaren idag. Mest för att utveckla min rollperson och spela den som en riddare skall spelas. Vad tycker ni. Är den någe bra eller?
-------------------------------------------------------------------------------------
Ja nog är det alltid bra men det kanske skulle vara lite onödigt om du bara köpte den för en gubbe.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.