Nekromanti Riddaren

Dieter

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
24
Location
Kode
Jag spelade med en riddare förra veckan och hade tänkt att köpa modulen riddaren idag. Mest för att utveckla min rollperson och spela den som en riddare skall spelas. Vad tycker ni. Är den någe bra eller?
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
En mycket kort recenssion:

Om du vill spela en riddare alternativt en godsherre med en förläning så är Riddaren en modul som du inte kan vara utan - in my humble opinion :gremsmirk:. Det är som att spela magiker utan Mystik & Magi, religiös utan Religioner, en huggorm utan tänder, en joggare utan ben, en pizza utan ost... (osv)
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Jag tycker lugnt att du ska köpa den. Den är packad med regler, men fortfarande mycket trevlig att läsa.

Mvh Victor Palm

I'll be back
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,184
Location
Lunden, Göteborg
Riddaren är en riktigt kanonbra modul, den tillför (enligt mig) en helt ny dimension till spelet. Om du dessutom har en riddare som rollperson, så tycker jag definitivt att Riddaren är ett bra köp för dig. :gremgrin:
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Den är bra... det står även mycket intressanta saker om Adelsmannen i sig (även hur man föder barn)...

Riddaren rekomenderar jag starkt för alla låg, som högadliga män och kvinnor...
 

Zaaken

Veteran
Joined
13 Nov 2002
Messages
172
Location
Sundsvall
Ja den är bra och specielt om du har en egen rp som är riddare. Den inehåller mycket regler dok men men
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
I svar till:
Jag spelade med en riddare förra veckan och hade tänkt att köpa modulen riddaren idag. Mest för att utveckla min rollperson och spela den som en riddare skall spelas. Vad tycker ni. Är den någe bra eller?
-------------------------------------------------------------------------------------

Ja nog är det alltid bra men det kanske skulle vara lite onödigt om du bara köpte den för en gubbe.
 

Dieter

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
24
Location
Kode
Jag köper den inte bara för en gubbe utan för min spelförening. Det är nog inte sista gången vi kommer att få se en riddare i spelgrupen.
 
Top