Varulv [REVOLOUPTION] - R3

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
1689624773943.png

---

Ingen röstas ut. Ingen nattmördas. Samma spelare kvar som föregående runda.

---

Denna runda slutar imorgon 22:00!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Ingen säger något om förmågor nu! (Jag har fått alla! Vimes tyckte syn om mig!)
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Nu lugnar alla bybor ner sig med outningar till imorgon! Hela spelet hänger på var förmågorna landat
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Fattar nada. Så Impe, Sidd och Empi är ulvarna eller?

Vet inte varför men var typ helt säker på att byn gick o torska där men så är ju inte alls fallet. Tolkade Sidds post som nåt segertal för ulvarna. Kan nån vettig bybo förklara vad som hände?
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Fattar nada. Så Impe, Sidd och Empi är ulvarna eller?

Vet inte varför men var typ helt säker på att byn gick o torska där men så är ju inte alls fallet. Tolkade Sidds post som nåt segertal för ulvarna. Kan nån vettig bybo förklara vad som hände?
Ja, du blockades, hela ulvgänget röstade på mig för 3-3. En hail mary för att hoppas att förmågorna landar hos dem. Får de nattmord OCH blockerare är vi nog körda.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Fattar nada. Så Impe, Sidd och Empi är ulvarna eller?

Vet inte varför men var typ helt säker på att byn gick o torska där men så är ju inte alls fallet. Tolkade Sidds post som nåt segertal för ulvarna. Kan nån vettig bybo förklara vad som hände?
Ja, som jag har sagt några gånger nu.

Sidd, Empiricus och Impetigo är ulvar. De chansade på att vinna nu i R3 genom att få förmågor som de kan styra utgången av spelet.

De tyckte väl att det var festligt att spexa så där i slutet på R2, men nu har inte vunnit än.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
”Ulvseger utan att lägga en enda röst eller ett enda nattmord!”

Sidd tog du ut segern lite i förskott?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Och ulvarna vet också vilka förmågor de har nu eftersom de kam tjata i ulvchatten. De vet däremot inte vilken bybo som har vad.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Och ulvarna vet också vilka förmågor de har nu eftersom de kam tjata i ulvchatten. De vet däremot inte vilken bybo som har vad.
Förvisso, men nu är spelet öppet och siarförmågorna överspelade. De enda som betyder något är Sansculotterna och Nationalgardet
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Det är ju nu man önskar att @RasmusL kommer in och har både Sansculotterna och Gardet, så man kan sova i lugn och ro
 
Top