Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Peter;n210700 said:Vad har du egentligen emot Athas![]()
Jag tycker att Athas är spännande och jag skulle gärna göra en liknande kampanjmiljö till Retro-DoD. Mer öknar åt folket!

Peter;n210700 said:Vad har du egentligen emot Athas![]()
Peter;n210676 said:Det är ju förstås en fullständigt arbiträr epokindelning, men för mig är åtm. Monsterbok I och Marsklandet på gränsen till epok I. Kanske att definiera som tiden innan vi visste hur Ereb Altor såg ut (jag drar mig till minnes en tidig Ereb Altorkarta i Sinkadus som var väldigt nära europa).
Men det är klart att det egentligen inte går att dra några klara gränser.
Paco;n212257 said:Är det bara jag som tycker det är helt överflödigt med ett retro-DoD?![]()
Reglerna said:4. Skräpa inte ner trådar. Om du vill korrigera eller peka ut vad du anser vara ett misstag eller felslut i ett inlägg så är det förstås helt okej; men om du har problem med diskussionens grundläggande förutsättningar och hellre såg att ämnet inte diskuterades alls – strunta i den. Påpeka inte för alla inblandade att det är slöseri med tid att diskutera ämnet, för om de höll med dig skulle de inte diskutera saken till att börja med.
Bifur;n212249 said:Något slags "stances" i strid verkar tilkommit att döma av bilderna.
Bifur;n212249 said:Jaha, nu verkar det vara på gång, får se om det dyker upp snart. Ser trevligt kort ut och snyggt ut, i övrigt svårt att sia. Något slags "stances" i strid verkar tilkommit att döma av bilderna.
tupelo;n212297 said:Någon som hört när det kommer?