Spelaroll
Veteran
Impetigo;n141242 said:Jag är helt ointresserad av Spelledarboken, det enda jag vill se är de återstående sex delarna i Törnetronen
Ok då vet jag
Impetigo;n141242 said:Jag är helt ointresserad av Spelledarboken, det enda jag vill se är de återstående sex delarna i Törnetronen
Dendaer;n143043 said:Jag är lite orolig för att den engelska lanseringen ska ta kraft från de svenska releaserna.
Min spelgrupp har inte kommit till Törnetronen än. Men nu får du mig att tro att jag borde köpa och läsa igenom den för min egen del som SL redan nu. Finns det mycket matig info om världen i den?CapnZapp;n143690 said:Tror tanken är att baka ihop världsinformation med äventyr; dvs att varje del av kampanjen tar dig till en ny plats och vad som händer där.
Vilket för övrigt är det bästa av alla tänkbara sätt att introducera en rollspelsvärld på![]()
holmstrom;n143705 said:Min spelgrupp har inte kommit till Törnetronen än. Men nu får du mig att tro att jag borde köpa och läsa igenom den för min egen del som SL redan nu. Finns det mycket matig info om världen i den?