God45
#PrayersForBahakan
Jag tänkte nog spela med Personalities-reglerna i WH40K: Rogue Trader (1987). Mutatis Mutandis (is heresy).
Det här är lätt det coolaste alternativet!
Jag tänkte nog spela med Personalities-reglerna i WH40K: Rogue Trader (1987). Mutatis Mutandis (is heresy).
Så nära vad jag tror hade varit trådens första D.
Übereil
Dum fråga, men vad betyder S?
A-F förstår jag, men S som.högsta? Speciell? Särskild? Super? Skitbra?
Dum fråga, men vad betyder S?
A-F förstår jag, men S som.högsta? Speciell? Särskild? Super? Skitbra?
Det tycks allmän vedertaget på delarna av nätet som bryr sej om sånt att det ska härröra från ett japanskt betygssystem där S är högst, varifrån det överfördes till japanska tv-spel och via dessa internationellt. Dock har jag inte hittat några ordentliga källor som belägger detta, wikipedia-tabellen är utan referenser.Super!
De brukar ha en S rank i tv-spel och jag bara följde strömmen.
Det tycks allmän vedertaget på delarna av nätet som bryr sej om sånt att det ska härröra från ett japanskt betygssystem där S är högst, varifrån det överfördes till japanska tv-spel och via dessa internationellt. Dock har jag inte hittat några ordentliga källor som belägger detta, wikipedia-tabellen är utan referenser.
Vilka rymdclowner syftar vi på nu? Jag vill veta mer!Jag älskar rymdclownerna så mycket. Så arga folk blir när de dödar deras favorit supersoldater![]()
En låga med en taggig gloria över ett par vingar, allt i rött.Symbol: Överdesignad symbol med en flamma i mitten.
Vilka rymdclowner syftar vi på nu? Jag vill veta mer!![]()

Och de skär genom Adeptus Custodes (människornas bästa bästa op super bästa supersodlater) som om de var smör i en roman. Och folket som älskar Custodes är fortfarande arga över det.![]()
Henry Cavill gillar CustodesFast herregud vem älskar Custodes? "Space-Marines-fast-tråkigare"
Ser fram emot när du betygsätter de här i framtida trådar![]()
FiguresHenry Cavill gillar Custodes
Min favoritgrej i hela Harlequins är att till och med bland dem måste man vara superelitig för att ens kunna spela Slaanesh i en dansuppvisning utan att få sin själ uppäten (det är Solitaires som gör det).Låt mig introducera dig till Harlequins!![]()
Min favoritgrej i hela Harlequins är att till och med bland dem måste man vara superelitig för att ens kunna spela Slaanesh i en dansuppvisning utan att få sin själ uppäten (det är Solitaires som gör det).
Finns det några, ahem, Harlequin-romaner?
GW borde göra en större push för White Scars. Det är helt sjukt hur få successors de har, och det känns som ett uppenbart grepp för den asiatiska marknaden.
Jagathai Khan 2026?
Tänker du att deras successor chapters ska gå mer mot andra asiatiska kulturer än Kahn-mongoliskt? Typ ett thaichapter, ett vietnamesiskt, ett (eller kanske snarare flera) kinesiskt, etc?GW borde göra en större push för White Scars. Det är helt sjukt hur få successors de har, och det känns som ett uppenbart grepp för den asiatiska marknaden.
Jagathai Khan 2026?