Varulv [R3] Spionchefens hemlighet

Nej... Men eftersom... Vet du det var inget. Jag ska försöka sova istället, du får jättegärna misstänka mig. Min börda att reda ut under morgondagen så misstanken kan överbryggas.
Jag tror det är ännu bättre att inte reda ut det förrän i R4. De kommer att fiska och viska och vilja att du vänder dig om. Motstå frestelsen.

Då har vi 3 grönade spelare pga siar-gate: Isaac, Rasmus och Vimes.

Octa röd.

Två ulvar kvar att finna bland Mama, Fjodor, Sysp, Brynolf, Hägern.

Har jag fått med alla spelpjäser?

Jag tycker alla i denna nerkokade grupp spelar rätt så lojt. Beror antingen på att man är bybo och livrädd att trampa i klaveret. Eller så är man ulv som trivs bra i en halvslumrande tillvaro. Låt oss ta på oss steppskorna och steppa upp imorgon.

God Natt! 😍

Då har vi 3 grönade spelare pga siar-gate: Isaac, Rasmus och Vimes.

Octa röd.

Två ulvar kvar att finna bland Mama, Fjodor, Sysp, Brynolf, Hägern.

Har jag fått med alla spelpjäser?

Jag tycker alla i denna nerkokade grupp spelar rätt så lojt. Beror antingen på att man är bybo och livrädd att trampa i klaveret. Eller så är man ulv som trivs bra i en halvslumrande tillvaro. Låt oss ta på oss steppskorna och steppa upp imorgon.

God Natt! 😍
Nej du fick inte med allt. Det är långt ifrån säkert att det är 4 ulvar.

Nej du fick inte med allt. Det är långt ifrån säkert att det är 4 ulvar.
Jag tycker vi räknar med worst case scenario, att det är 4 ulvar. Så får vi bli glatt överraskade om det tar slut snabbare.

Isaac kan väl ha en gissning kring om han är en äkta siare. Om så är fallet så var det fyra ulvar inkl MU, om jag minns rätt.

Back