Big Mama
Pälsdjursallergiker
Ok, jag tar vrån medan du slaggar.Du kan få låna min dumstrut, det är ganska ensamt här i hörnet. Jag går och lägger mig nu. Återkommer imorgon när jag kanske har något att bidra med.
Ok, jag tar vrån medan du slaggar.Du kan få låna min dumstrut, det är ganska ensamt här i hörnet. Jag går och lägger mig nu. Återkommer imorgon när jag kanske har något att bidra med.
Aha! Jag gick tillbaka och läste. Det där var ju riktigt roligt skrivet.Läs sista posten i R2. Octas claim var suspekt innan och där har du spiken i kistan läckt från ulvchatten, sådär skriver inte en bybo.
Känner mig så trygg här i skamvrån. Slår på min serie och äter min soppa.Ok, jag tar vrån medan du slaggar.
Ber om ursäkt för tesumpen... Borstar bort det imöra när vi byter skift. Hoppas inte jag hittar massa hundhår i vrån bara...Känner mig så trygg här i skamvrån. Slår på min serie och äter min soppa.
Det utgår jag från.Utgår du nu från att Rasmus ljuger om att han ljög om att han var siare?
Fäller du?Ber om ursäkt för tesumpen... Borstar bort det imöra när vi byter skift. Hoppas inte jag hittar massa hundhår i vrån bara...
Nej... Men eftersom... Vet du det var inget. Jag ska försöka sova istället, du får jättegärna misstänka mig. Min börda att reda ut under morgondagen så misstanken kan överbryggas.Fäller du?
Jag tror det är ännu bättre att inte reda ut det förrän i R4. De kommer att fiska och viska och vilja att du vänder dig om. Motstå frestelsen.Nej... Men eftersom... Vet du det var inget. Jag ska försöka sova istället, du får jättegärna misstänka mig. Min börda att reda ut under morgondagen så misstanken kan överbryggas.
Nej du fick inte med allt. Det är långt ifrån säkert att det är 4 ulvar.Då har vi 3 grönade spelare pga siar-gate: Isaac, Rasmus och Vimes.
Octa röd.
Två ulvar kvar att finna bland Mama, Fjodor, Sysp, Brynolf, Hägern.
Har jag fått med alla spelpjäser?
Jag tycker alla i denna nerkokade grupp spelar rätt så lojt. Beror antingen på att man är bybo och livrädd att trampa i klaveret. Eller så är man ulv som trivs bra i en halvslumrande tillvaro. Låt oss ta på oss steppskorna och steppa upp imorgon.
God Natt!![]()
Jag tycker vi räknar med worst case scenario, att det är 4 ulvar. Så får vi bli glatt överraskade om det tar slut snabbare.Nej du fick inte med allt. Det är långt ifrån säkert att det är 4 ulvar.
Alltså blev ni kränkta av att @Vimes sa att ni saknar ballar och bestämde er för att köra ulvchatten i öppen tråd?Cirkulera, pack och patrask!