Varulv [R3] Spionchefens hemlighet

Jag Àr en otroligt inspirerande person. SÄ alla vill ju liksom vara lika cool som jag. Min aura, folk kÀnde av den och fick feeling. SÄ mass-outa de att de var siare, dÄ det egentligen var sÄ att deras medvetande smÀlte samman med mitt en sekund dÀr jag lyckades nÄ upplysning.

Jag har ingen aning vad sjutton Octa och Rasmus hÄlls med.
Octa vet du ju de facto. Det Kan absolut vara en idé att sen göra tvÄ claims som ulvar för att bejta ut chiefen men nu blev det ju lite pajjigt med octas miss. Att du skriver sÄdÀr gör att jag tror att du ska ut i nÀsta runda. OcksÄ tillsammans med octas skrivelse.

Bra nattmordsval, ulvgenget. 👏

Sen: alla outade siare fÄr redogöra för hur sig. Vad har de siat, vad har de fÄtt för resultat. BÄda rundorna.

SkÀrpning nu. Har varit jÀvligt flamsigt tycker jag.
FlamsVimes!

Eller, jag gjorde vÀl det? Jag tÀnkte faktiskt att Isaac blev baitad att outa och ville skugga över men i efterhand Àr det ju faktiskt helt orimligt.

Blir spĂ€nnande nĂ€r Impe och Octa ska jĂ€mföra deras insatser i eftersnackstrĂ„den. NĂ„gon kommer att fĂ„ en nĂ„got oförtjĂ€nt poĂ€ng i vinstkolumnen 😄

Octa vet du ju de facto. Det Kan absolut vara en idé att sen göra tvÄ claims som ulvar för att bejta ut chiefen men nu blev det ju lite pajjigt med octas miss. Att du skriver sÄdÀr gör att jag tror att du ska ut i nÀsta runda. OcksÄ tillsammans med octas skrivelse.
SÄ lÀnge Octa Äker för mig och jag hinner fÄ ut nÄgot mer vettigt för byn sÄ fÄr det vÀl vara. Om inte annat sÄ fÄr jag vÀl dela med mig av information i slutet av denna runda om det finns en överhÀngande risk att jag mördas för att information inte ska spridas.

Jag var nog lite kvar i fÄnerierna frÄn förra rundan och jag borde bara varit tyst istÀllet.

SÄ lÀnge Octa Äker för mig och jag hinner fÄ ut nÄgot mer vettigt för byn sÄ fÄr det vÀl vara. Om inte annat sÄ fÄr jag vÀl dela med mig av information i slutet av denna runda om det finns en överhÀngande risk att jag mördas för att information inte ska spridas.

Jag var nog lite kvar i fÄnerierna frÄn förra rundan och jag borde bara varit tyst istÀllet.
Enda problemet med den planen Àr att dÄ ger du ulvarna infon innan deras skott.

Enda problemet med den planen Àr att dÄ ger du ulvarna infon innan deras skott.
Jag fÄr tÀnka pÄ vad jag ska göra helt enkelt. Fundera och klura. Hur jag gör i slutet hÄller jag dock för mig sjÀlv.

Och jag förstÄr helt om det uppstÄr en sund misstanke Àven mot mig. Jag har liksom inte gjort mitt bÀsta för att framstÄ i god dager.

Mmmmmmmmm

Mmmmmmmmm
Om det Àr nÄgon tröst Rasmus sÄ blev jag genuint glad och tror du Àr Àrlig i ditt uppsÄt att skydda. Det var en fin tanke som jag kommer bÀra med mig. FörlÄt att jag Àr en sÄdan klant som sen skapar förvirring för dig i nÀsta sekund.

@Basenanji Med tanke pĂ„ att spelbalansen eventuellt Ă€r lite off, du kan inte tĂ€nka dig att diska Octa för att han skrev i trĂ„den efter stĂ€ngning? 😋

Jag ber alla att ge sin egen förklaring till de tre siarna. Siarnas resultat behöver inte avslöjas. Varför Àr det sÄ sjÀlvklart för mÄnga av er att det Àr Octa som ljuger av de tre?

Jag blottlÀgger sÀkert min dumhet nu men det bjuder jag pÄ. Förklara steg för steg, vad ni sjÀlva tror hÀnde. Tack!

Jag ber alla att ge sin egen förklaring till de tre siarna. Siarnas resultat behöver inte avslöjas. Varför Àr det sÄ sjÀlvklart för mÄnga av er att det Àr Octa som ljuger av de tre?
UtgÄr du nu frÄn att Rasmus ljuger om att han ljög om att han var siare? För i sÄ fall Àr det ju tvÄ siare som brÄkar om titeln just nu. Jag och Octa.

Jag blottlÀgger sÀkert min dumhet nu men det bjuder jag pÄ. Förklara steg för steg, vad ni sjÀlva tror hÀnde. Tack!
LÀs sista posten i R2. Octas claim var suspekt innan och dÀr har du spiken i kistan lÀckt frÄn ulvchatten, sÄdÀr skriver inte en bybo.

Men det ÄR inte tre siare jag ville skydda Isaac som outade helt I onödan,och om det Ă€r en dubbel-ulv-komplott dĂ€r de bĂ„da Ă€r ulvar sĂ„ Ă€r det ju coolt men nej jag Ă€r givetvis ingen siare :)
Du Àr inte siaren men hoppar fram och hÀvdar att du Àr? Hur skulle detta stÀrka Isacs trovÀrdighet om han nu Àr den Àkta siaren menar du?

Du kan fĂ„ lĂ„na min dumstrut, det Ă€r ganska ensamt hĂ€r i hörnet. Jag gĂ„r och lĂ€gger mig nu. Återkommer imorgon nĂ€r jag kanske har nĂ„got att bidra med.

Di
Om det Àr nÄgon tröst Rasmus sÄ blev jag genuint glad och tror du Àr Àrlig i ditt uppsÄt att skydda. Det var en fin tanke som jag kommer bÀra med mig. FörlÄt att jag Àr en sÄdan klant som sen skapar förvirring för dig i nÀsta sekund

Om det Àr nÄgon tröst Rasmus sÄ blev jag genuint glad och tror du Àr Àrlig i ditt uppsÄt att skydda. Det var en fin tanke som jag kommer bÀra med mig. FörlÄt att jag Àr en sÄdan klant som sen skapar förvirring för dig i nÀsta sekund.
Det var inte du som var klantig Isaac, det var din skyddsĂ€ngel som var. Vilken soppa. 😆

Back