Vimes
Spionchef
Godmorgon. Det var bara en mardröm, gällande mig i alla fall.
Jag funderar på om det är så att jag är galne siaren.
Jag är inte ulv i varje fall, men nått är det ju!
Godmorgon. Det var bara en mardröm, gällande mig i alla fall.
Flamsar du eller outar du något? Eller varför frågar jag... Du kommer inte svara.Jag funderar på om det är så att jag är galne siaren.
Jag är inte ulv i varje fall, men nått är det ju!
Då vet du också att jag är ny på jobbet vilket kan medföra det ena och andra din ulv!Jag börjar få onda aningar på @Octagonal. Gillar inte när han lurar i vassen så här. Säger att han jobbar mycket men vi har faktiskt arbetstidsregler i Sverige enligt LAS så jämt kan du nå inte jobba. Jag vet att du varken jobbar på oljerigg eller till sjöss eller annat med udda skift.
Hej alla! Jag ber verkligen om ursäkt för att jag helt lyckades missa spelstarten. Jag ska följa med intresse från sidlinjen!@Impetigo är ok, jag har fått PM. Han missade spelstart bara. (Om du vill Impetigo får du gärna hälsa till spelets deltagare!)
Som sagt: du har fel och hela utgångspunkten för resonemanget är skrevt. Rasmus blev uppenbarligen inte utröstad. I fallet att han är vår spionkung är det ju givet att alla bybor som flyttar över till Rasmusdrevet efter att du börjat försöka flytta röster är redo att vända bort innan deadline.
Spionchefen sitter i tryggt bo, oroa dig inte.
Däremot: att du ens tycker att det här är en bra diskussion att ha i tråden är jätteulvigt. Rasmus kan vara eller inte vara spionchef, det du försöker göra nu är att söka bekräftelse på det ena eller det andra från övriga i tråden.
Du låter väldigt säker på att Rasmus inte är ulv? Hade han varit det så hade han ju inte varit en chefskandidat till att börja med. Typisk sak som bara ulvar känner till.Så du tycker att Vimes drag av att egenhändigt sänka spionchefkandidaterna från 8 till 6 var grönt?
Jag tycker som vanligt att vi ska rösta ut den vi tror är ulv.
Testat att läsa vad jag faktiskt skriver?Du låter väldigt säker på att Rasmus inte är ulv? Hade han varit det så hade han ju inte varit en chefskandidat till att börja med. Typisk sak som bara ulvar känner till.
Röst: @Anthrox
Ah, du skrev det nåt inlägg senare ser jag nu ja. Gnuff.Testat att läsa vad jag faktiskt skriver?
Antingen har Vimes
A) räddat en ulvRasmus
Eller
B) signalerat att Rasmus inte är spionchef
A kan ju stämma även om Vimes är grön, för det var ju ett korkat drag oavsett. Jag tycker att båda alternativen är katastrofalt spelat av Vimes.
Testat att läsa vad jag faktiskt skriver?
Antingen har Vimes
A) räddat en ulvRasmus
Eller
B) signalerat att Rasmus inte är spionchef
A kan ju stämma även om Vimes är grön, för det var ju ett korkat drag oavsett. Jag tycker att båda alternativen är katastrofalt spelat av Vimes.