Varulv [R2] Den stora konstutställningen

Om man siar mig blir svaret i alla fall konstigt. Jag frågade Basse i pm och fick oklart svar.

”Vad händer om jag blir siad förresten? Får man bara färgsvaret eller får man nån annans namn som svar?”

”Då slumpas sieriet. Jokern är som en kaosig spegel som reflekterar bort allt förutom nattmord.”

Asså vad svårt att snacka infon utan att avslöja sig😇

Nu har jag tittat för tusende gången och landar i att min info är ett hemligt klargörande.
Enkelt å klar.
Men inlindat förstås i två formuleringar.

Vidare har jag en länk och utifrån denna kan jag ösa hur mycket info som möjligt.
Jag gissar nu att busfraktioner fått samma länk.
Därav försöker ni gröna er.

Jag måste erkänna att jag smulat på samma sätt som dig Vimes och inte angivit en smulning till ”Hemligheten”.

Jag får då även backa på att både Brynolf och Vimes har grönat sig.
Och jag anser att båda två är röda.
Inget vel alls här alltså.

Jag gör en ny smulning med att hänvisa till mitt alias här på forumet: brusis.
Ni som fattar ni fattar.

Det låter ju som om vi har exakt samma info. Konstigt att varken din tidigare eller den här säger mig något

Okej, bitcoin alltså. Fan, det är bara Brynolfs smula jag kan validera. Betyder det att Brynolfs smula är ett stycke alibi-info?
Jag fattar din iaf. Oerhört udda att Sidd inte gör det, för din är ju jättetydlig.

Vidare har jag en länk och utifrån denna kan jag ösa hur mycket info som möjligt.
Jag gissar nu att busfraktioner fått samma länk.
Därav försöker ni gröna er.

Du tror inte att det är troligare att varulvarna inte har länken utan bara delar av informationen som finns i den då?

Back