Jag har inte kunnat bidra till smulningsdiskussionen men är glad att ni har lite momentum nu. Jag räknar med att åka oavsett hur röstkaoset spelar ut, men jag antar att @Impetigo s kompisar är lågflygisar om ni grönat varandra. Det är fler som kör lägre aktivitet än vanligt så det är väl taktiskt.
Förstår inte smulningarna, är det bara jag som fått matnyttig info?
Visa oss din så kan vi avgöra det.Förstår inte smulningarna, är det bara jag som fått matnyttig info?
Har du det? Jag missade det när du droppade det första gången, men kan bara se att du föreslagit det en gång, inte jiddrat i ett par timmar.Tja jag har jiddrat om det i ett par timmar nu.
Alla de röstar på Impe, for the record.Isaac, Sysp och Bio är fan helt jävla osynliga
Mer info kommer snart…Bitcoin är för övrigt ett uselt påhitt. Alla som tycker annat förklarar jag härmed fiender för byn. I see you!
Jaja, jag har iaf TÄNKT på det en stund. Men ingen ville läsa mina tankar.Har du det? Jag missade det när du droppade det första gången, men kan bara se att du föreslagit det en gång, inte jiddrat i ett par timmar.
Asså vad svårt att snacka infon utan att avslöja sigDet är väl en filosofisk fråga om informationen (jag har) tar slut. Det beror på hur många bitar man delar upp den i så att säga. Men ja, informationen är ändlig i varje fall - även om det är i praktiken omöjligt att uttömma den under ett spel, om man pyttsar ut den bit för bit.
Är din information oändlig?
Jag gjorde ju fel men har nu insett att buset har samma länk.Förstår inte smulningarna, är det bara jag som fått matnyttig info?
Hhmm näebrusis