Varulv [R2] Den stora konstutställningen

Jag har inte kunnat bidra till smulningsdiskussionen men är glad att ni har lite momentum nu. Jag räknar med att åka oavsett hur röstkaoset spelar ut, men jag antar att @Impetigo s kompisar är lågflygisar om ni grönat varandra. Det är fler som kör lägre aktivitet än vanligt så det är väl taktiskt.

Jag har inte kunnat bidra till smulningsdiskussionen men är glad att ni har lite momentum nu. Jag räknar med att åka oavsett hur röstkaoset spelar ut, men jag antar att @Impetigo s kompisar är lågflygisar om ni grönat varandra. Det är fler som kör lägre aktivitet än vanligt så det är väl taktiskt.

Isaac, Sysp och Bio är fan helt jävla osynliga

(vi kommer fortsätta det här nästa runda också, så det är ingen vits med att ni sitter och väntar på gonggongen)

Tja jag har jiddrat om det i ett par timmar nu.
Har du det? Jag missade det när du droppade det första gången, men kan bara se att du föreslagit det en gång, inte jiddrat i ett par timmar.

Det är väl en filosofisk fråga om informationen (jag har) tar slut. Det beror på hur många bitar man delar upp den i så att säga. Men ja, informationen är ändlig i varje fall - även om det är i praktiken omöjligt att uttömma den under ett spel, om man pyttsar ut den bit för bit.

Är din information oändlig?
Asså vad svårt att snacka infon utan att avslöja sig😇

Nu har jag tittat för tusende gången och landar i att min info är ett hemligt klargörande.
Enkelt å klar.
Men inlindat förstås i två formuleringar.

Vidare har jag en länk och utifrån denna kan jag ösa hur mycket info som möjligt.
Jag gissar nu att busfraktioner fått samma länk.
Därav försöker ni gröna er.

Jag måste erkänna att jag smulat på samma sätt som dig Vimes och inte angivit en smulning till ”Hemligheten”.

Jag får då även backa på att både Brynolf och Vimes har grönat sig.
Och jag anser att båda två är röda.
Inget vel alls här alltså.

Jag gör en ny smulning med att hänvisa till mitt alias här på forumet: brusis.
Ni som fattar ni fattar.

Okej, bitcoin alltså. Fan, det är bara Brynolfs smula jag kan validera. Betyder det att Brynolfs smula är ett stycke alibi-info?

Back