Varulv [R2] Den stora konstutställningen

Sen en annan grej: min hemliga PM-info innehåller egentligen en ganska stor mängd information. Om man tänker sig att ulvarna, som alibi, bara har fått en liten mängd av informationen, skulle man kunna fortsätta smulleken tills ulvarna fått slut på alibiinfo att bränna och blir avslöjade.

Stämmer detta med hur din info också ser ut @Sidd

Sen en annan grej: min hemliga PM-info innehåller egentligen en ganska stor mängd information. Om man tänker sig att ulvarna, som alibi, bara har fått en liten mängd av informationen, skulle man kunna fortsätta smulleken tills ulvarna fått slut på alibiinfo att bränna och blir avslöjade.

Stämmer detta med hur din info också ser ut @Sidd
Fasiken Vimes.
Nu börjar jag tveka på dig igen.
Du påstår alltså att du fått en ganska stor mängd info som du kan använda för att pytsa ut lite i taget.
Kommer det enligt dig ta slut?
Det gör det inte för mig.

JAG tycker som sagt att vi kan sia Häger/Impe och låta bli att hänga dem idag.

Kommer det enligt dig ta slut?
Det gör det inte för mig.

Det är väl en filosofisk fråga om informationen (jag har) tar slut. Det beror på hur många bitar man delar upp den i så att säga. Men ja, informationen är ändlig i varje fall - även om det är i praktiken omöjligt att uttömma den under ett spel, om man pyttsar ut den bit för bit.

Är din information oändlig?

Stormorsan! Smula något från ditt hemliga info eller peka på ett inlägg där du redan gjort det. Hejaheja

Back