Varulv [R2] Den stora konstutställningen

Jag tycker både sidd och vimes kan peka smula on en minut. 60... 59... 58...

Alltså gott folk, vi behöver reda ut om vi alla har samma hemlis. Därför behöver alla smula. De flesta har väl det redan kanske? Kan alla vara så goda att göra det bara så är det gjort. Och alla som redan gjort det kan peka på inlägget där smulan finns. Osmulade spelare kommer ses med brunare ögon.

Jag droppade en först i inlägg #125 i R2.

PEK - - - > http://www.rollspel.nu/threads/r2-den-stora-konstutställningen.87253/post-1388089
För det första så är du redigt sent ute med att börja smula.
Detta har väl ändå varit viktigt att jobba med redan i R1.

För mig vid en snabb koll så ser jag ingen bäring på den stora hemligheten.
Jag kanske har missat nåt?

I min bok så vet inte Brynolf vad bybor vet för hemlighet.

Som vår käre listige räv Brynolf var inne på.
Alla som inte smulat gör det 20: 00!
Vi som har smulat kan redovisa vilken post det skulle vara 20:15👍

Sen kan vi ta ställning till vem som ska röstas ut😇

Alla som inte smulat gör det 20: 00!
Vi som har smulat kan redovisa vilken post det skulle vara 20:15👍
Det var det här jag menade med ”inte konstruktivt”. Du kan inte lägga fram såna här planer med 20 minuters marginal och tänka att tillräckligt många kommer följa den och ulvar inte superenkelt kan gömma sig i att de inte var inne i tråden precis just nu.

Och det tänker jag att du borde veta själv? Så då undrar jag vad målet är.

Håller med Häger om att det är döfött att det ska lyckas bli koordinerat här. Mirakel som sagt. Sidd får gärna ge sin smula ändå.

För det första så är du redigt sent ute med att börja smula.
Detta har väl ändå varit viktigt att jobba med redan i R1.

För mig vid en snabb koll så ser jag ingen bäring på den stora hemligheten.
Jag kanske har missat nåt?

I min bok så vet inte Brynolf vad bybor vet för hemlighet.
Tja, jag missade typ hela R1 om du minns.

Hur bra vi förstår varandras smulor beror förstås på hur stor enhetlig hemlighet det egentligen rör sig om.

Jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att peka på en smula som ni redan postat. Kör nu bara.

Jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att peka på en smula som ni redan postat. Kör nu bara.

Håller med tbh. Alla kan väl bara säga var de har smulat, så får vi sortera det sen.

Jag smulade (som sig bör!) i mitt första inlägg. Ett felstavat ord där är smulan.

Jeez louise. Nu fattade jag din smula, Brynolf. Dum i huvudet var jag visst tidigare.

Jeez louise. Nu fattade jag din smula, Brynolf. Dum i huvudet var jag visst tidigare.
Nu höjde jag på ögonbryna och fattar inte vad jag missat här.
Fick fasiken gräva runt för att fatta…
Kopplingen med advokaterna👍..tror jag.

Jag backar om Brynolf då.
Grön vad gäller det här.

Post R1:75

”Voff voff voff
Ja jag tycker det ser lite stressat ut att outa utan att Siaren får göra sitt jobb ifred.
Känns som att ni vill stressa fram nåt?
Har vi samtycke av er på den här bilden egentligen som jag nu ”råkade” se på väggen i Margrete du Bois-Liljegraantz-Höök privata kontor?

Bild

Vad gör ni egentligen på bilden @Anthrox @Hägerstrand @Vimes ???

Ja ha nu då?

Sitter vi alltså typ 4 bybor (kanske de sista): jag @Brynolf @Vimes @Hägerstrand här å försöker slå krumbukter på oss själva…
Det är vi som deltar.
Ligger de andra fraktionerna lågt?
Är ulvar och DTF nöjda?
Vad står det i röstandet?

Post R1:75

”Voff voff voff
Ja jag tycker det ser lite stressat ut att outa utan att Siaren får göra sitt jobb ifred.
Känns som att ni vill stressa fram nåt?
Har vi samtycke av er på den här bilden egentligen som jag nu ”råkade” se på väggen i Margrete du Bois-Liljegraantz-Höök privata kontor?

Bild

Vad gör ni egentligen på bilden @Anthrox @Hägerstrand @Vimes ???

Den här fattade jag inte då och jag fattar den inte nu heller

Back