När är din jobb-deadline avklarad?
Va? Det var ju du som röstade på Basenanji.Går det att på nått sett kolla upp det här med att rösta på en spelare som inte deltar?
Kan vi se om Vimes eller Sysp brukar göra så eller om det är ett nytt ställningstagande denna gång? Vad brukar de tycka om detta och agera?
Orkar inte kolla igenom halva internet å gamla Varulvsspel där sånna situationer dykt upp.
Nån som har koll?
Jag är så frånvarande så du inte ens kom ihåg att lägga mig på frånvarandelistan!Jag missade helt BM i mitt skrivande, du har ju rätt Sidd, hon är ju mindre synlig än dig! Bra påpekat.
Lägg till henne i min lista som nu ser allt mer inkompetent ut...
Isaac har upprop. Efter att noterat de frånvarande säger någon försynt elev, Vimes den observante, "Men magistern, du ropade aldrig upp BM!" Magister Isaac ser sig förvirrat omkring och svarar "Menar du att hon går kvar i klassen lille vän?"Jag är så frånvarande så du inte ens kom ihåg att lägga mig på frånvarandelistan!
Håller på att läsa ikapp efter jobbet!
Big Mama hade blivit bortgift till en rik sultan i Babylon för 37 kameler, så hon kom inte tillbaka till klassen efter sommarlovet.Isaac har upprop. Efter att noterat de frånvarande säger någon försynt elev, Vimes den observante, "Men magistern, du ropade aldrig upp BM!" Magister Isaac ser sig förvirrat omkring och svarar "Menar du att hon går kvar i klassen lille vän?"
Jag försöker faktiskt tona ned på den delen!Isaac - "Jag är så dum, går på repeat". Du lurar inte mig en gång till!
Bra att ha för att se diskrepanser för att avgöra ifall någon ljuger, för ulvar har alltid någon form av beröringsskräck mot varandra. Också bra att ha i senare rundor när vi fått ut en ulv för att se vilka denne satt på sin lista. De bästa ulvlögnerna är ju de som innehåller korn av sanning, så om en ulv listat tre spelare i en sån lista är det nästan alltid så att minst ett av namnen är en ulvpolare. Och ju tidigare de postas, desto svårare blir det att ljuga ihop något som håller i längden.Antrox - vad vill du med dina listor över vem som valt vem? Ganska meningslöst gräv om du frågar mig. Låtsad hjälpsamhet?
Så här ser listan ut för närvarande:@Anthrox
Du har ju gjort ett strålande jobb med spelarlistan på vilka namn som varje lirare skulle tänkas rekrytera.
Kan du lägga upp den nu igen
Och vad kan vi utröna?
Vilka verkar mest troliga att bli rekryterade i fallande ordning?
Jag har hittat ulvarna!Sömniga Isaac 0
Big Mama 0
Sysp 0
Jag har hittat ulvarna!
Eller vänta nu...