Vimes
Spionchef
Vad är det jag gjort som är så uppenbart ulvigt förresten? Hårt med anklagelser utan något kött på benen.
Hade du inte varit uppenbart ulvig hade du fattat att jag inte kan svara på det.
Vad är det jag gjort som är så uppenbart ulvigt förresten? Hårt med anklagelser utan något kött på benen.
Rimligt cirkelargument.Hade du inte varit uppenbart ulvig hade du fattat att jag inte kan svara på det.
Fast du valde ju att rösta på Impe hellre än Rasmus, och det gjorde du långt innan jag la mig i. Så nog måste du ju tycka att Impe är mer sus än Rasmus, no?
Rimligt cirkelargument.
Wow, thats dense.Sluta fiska nu. I det här spelet är det helrimligt att jag inte vill utveckla hur du är ulvig om det har att göra med spionchefens identitet.
Är du MU och bitter över att du inte var cool nog att köra Vimes siargambit?
Wow, thats dense.
Jag har inte kompromissat spionchefens identitet någonstans, men visst, jag är megaulvig.
Ok nu är det fyra spelare som har 2 röster och två som har fått 1 röst. Inte bra drev. Vi bör försöka tighta ihop till två drev så vi får lite liv press istället för snipeläge. Om det är fyra ulvar har de ju väldigt mycket röstmakt så det kan räcka att de skickar 1-2 stycken för att vända röstningen utan att de behöver röja alla. Med andra ord bör vi hitta två drev och när vi känner oss säkra på vår sak lägga oss ordentligt på en av kandidaterna.
Det blev ett långt steg från uppenbart ulvig, väldigt snabbt. Nästan så en kan tro att du bara håller på att brunsmeta här.en bybo som inte ser det jag ser (eller tänker det jag tänker)
Det blev ett långt steg från uppenbart ulvig, väldigt snabbt. Nästan så en kan tro att du bara håller på att brunsmeta här.
Ok.Nu sitter jag hemma och jobbar och är inte låst av jobbets brandväggsfilter. Men för all del rösta ut mig för att jag ökar aktiviteten.
Kom ihåg att titta dig i spegeln. För.jag ser ut som dig!![]()
Var så god att flytta röst eller börja argumentera för ditt drev.
Jag missade helt BM i mitt skrivande, du har ju rätt Sidd, hon är ju mindre synlig än dig! Bra påpekat.Även flera andra lågflygare såsom @Octagonal @Big Mama @fjodorsenuba behöver steppa upp och hjälpa bynför att inte vara på rödlistan.
Så du menar att du ljög när du sa att jag var uppenbart ulvig, eller vad? Är det verkligen jag som är stressad här?Men lägg av nu. Det är som om du aldrig spelat varulvsspel förut. Jisses. "Uppenbart ulvig" var uppenbart en hyperbol, varför blir du så stressad av det?
Impe, Rasmus, Fjodor, Octa, Sidd?
Jo, jag svarade Sidd på den frågan. Tar med glädje emot pris för mest inkompetenta spelare snart. Får sluta slarva och börja kika mer ordentligt. Gick mycket på känsla när jag skrev min lista, utifrån vad jag snappat upp när jag skummat och läst tråden under dagen på jobbet.Jag skulle byta ut Sidd mot BM i detta gäng om vi ska gå på aktivitet.
Så du menar att du ljög när du sa att jag var uppenbart ulvig, eller vad? Är det verkligen jag som är stressad här?