wilper
Fast i vinkelvolten.
Besvikelsen var fullständig när jag insåg att addon-t-tröjan inte var orange med svart tryck av loop-symbolen.
Khan;n215472 said:Det skulle vara intressant att veta hur många som kickat i Sverige respektive internationellt. Kanske Norden också.
Där ser man. Tack för tipset.PAX;n215523 said:Det ser.du under menyn Community på Kickstartersidan.
Khan;n215547 said:Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
Khan;n215547 said:Men det är väl förståeligt att 1000 svenskar inte är lika intressant som 4500 från "inte-Sverige". Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
Absolut! Jag hoppas det är något de fortsätter med i framtiden också och att fler gör.Rangertheman;n215779 said:Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.
Rangertheman;n215779 said:Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.