Nekromanti [Promotion] Tales from the Loop på Kickstarter

cogitare

Swashbuckler
Joined
9 Mar 2005
Messages
2,140
Location
Lund
Ser jättesnyggt ut. Lycka till (inte för att det behövs då det redan är 'fundat' :) ).

Cog.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
Ett rollspel till? Tror ni att jag är gjord av pengar?

Jag är gjord av pengar!
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,137
Ska bli spännande att se vilka nya mål som kommer härnäst :) Sista lär ryka inom kort.
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Om det bara inte vore för de där jädrans dinosaurierna! Det är det enda jag stör mig på med hela Varselklotsgrejen... Överhuvudtaget har jag en grej mot just dinosaurier :)

?Jag lär nog backa ändå tänker jag, det blir i så fall det andra projektet jag backar någonsin.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,255
Fråga till ligisterna - är enda sättet att få en färdig pdf att välja nivå trubbelmakare? Alla högre nivåer nämner endast betaversionen.
 

Fridigern

Swordsman
Joined
23 Sep 2014
Messages
404
Precis! Metarollspelet avgör också mycket av handlingen i rollspelet. Blir du äten av demogorgon i metarollspelet måste du se upp! Därför måste det finnas utförliga regler för metarollspelandet.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,536
Location
Fallen Umber
Nu blev jag oerhört sugen på att spelleda Tales from the Loop och sen spela något grottkräl med OSR-regler inuti det.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Det sägs att detta klipp börjar spelas varje gång på Fria ligans kontor närhelst de lägger upp ett nytt spel på kickstarter...

 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,211
Det går bra för denna, även om jag avvaktar.
Vad är rekord för ett svenskt rollspel? Trudvang på engelska nyligen med 2,7 miljoner? Och för bara en svenskspråkig version (nu kör ju Fria ligan båda på en gång i och för sig)? DoD Retro eller?
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
666
Location
Nibiru
Khan;n210947 said:
Fråga till ligisterna - är enda sättet att få en färdig pdf att välja nivå trubbelmakare? Alla högre nivåer nämner endast betaversionen.
Hej! Nej, alla nivåer får den slutliga PDF:en också. Beklagar otydligheten!
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
TomasFriaLigan;n211416 said:
Hej! Nej, alla nivåer får den slutliga PDF:en också. Beklagar otydligheten!

Föreslår att ni lägger upp detta som en FAQ-fråga i KS:en.

(Vi hade en liknande grej)
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Jahaja. Då har den här seglat förbi Kult och blivit den mest framgångsrika svenska rollspelskickstartern hittills.
 
Top