Nekromanti [Promotion] Tales from the Loop på Kickstarter

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,904
Location
Nordnordost
Besvikelsen var fullständig när jag insåg att addon-t-tröjan inte var orange med svart tryck av loop-symbolen.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,553
Location
Fallen Umber
Håller med, en sådan tröja hade jag köpt, och jag köper ytterst sällan nördtröjor numera. Kan vi hoppas på en sådan tröja i butiken senare? ;)

Helt fantastiskt med en sådan framgång, dock! Jag är taggad på beta-pdf:en.
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,445
Svart tshirt med riksenergiloggan i orange? Den har jag på mig på torsdagar ;)
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,150
3 745 896 är verkligen inte illa pinkat! Tredje mest framgångsrika rollspelskampanjen på KS tydligen.

Jag övervägde att lägga in tärningar, spelledarskärm och samlingskompendiet, men tänkte att jag lika gärna kan köpa dem i efterhand.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,271
Det skulle vara intressant att veta hur många som kickat i Sverige respektive internationellt. Kanske Norden också.
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Khan;n215472 said:
Det skulle vara intressant att veta hur många som kickat i Sverige respektive internationellt. Kanske Norden också.
Det ser.du under menyn Community på Kickstartersidan.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,271
PAX;n215523 said:
Det ser.du under menyn Community på Kickstartersidan.
Där ser man. Tack för tipset.
2334 amerikaner
1030 svenskar
130 Danmark+Norge
2299 från resten av världen

USA är alltså bara ca dubbelt så stort som Sverige. Norden är inte lika stor marknad som jag hade gissat. Fascinerande. Men det är väl förståeligt att 1000 svenskar inte är lika intressant som 4500 från "inte-Sverige". Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,904
Location
Nordnordost
Khan;n215547 said:
Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
Jag har noterat tidigare att mina grejjer säljer 2-3ggr bättre på engelska än svenska. Då det ändå rör sig om så små volymer för min del ids jag inte med svenska utgåvor längre.

Mehrstams Whitehack har inte heller någon svensk version.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,150
Khan;n215547 said:
Men det är väl förståeligt att 1000 svenskar inte är lika intressant som 4500 från "inte-Sverige". Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,271
Rangertheman;n215779 said:
Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.
Absolut! Jag hoppas det är något de fortsätter med i framtiden också och att fler gör.

Jag blev lite ledsen när det visade sig att nya Kult inte för en svensk utgåva. Kommer en sådan kickar jag direkt.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
Rangertheman;n215779 said:
Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.
Kul att höra. Vi ser fortfarande våra svenska gamers som vår core-community, och vill inte ge en sämre upplevelse för dem bara för att det börjat rulla på internationellt också. Så, så långt det går siktar vi på att ge ut alla spel i två språkutgåvor, om möjligt med samtidig utgivning, framöver.
 
Top