Nekromanti [Promotion] Tales from the Loop på Kickstarter

Ser jättesnyggt ut. Lycka till (inte för att det behövs då det redan är 'fundat' :) ).

Cog.

Ett rollspel till? Tror ni att jag är gjord av pengar?

Jag är gjord av pengar!

Ska bli spännande att se vilka nya mål som kommer härnäst :) Sista lär ryka inom kort.

Om det bara inte vore för de där jädrans dinosaurierna! Det är det enda jag stör mig på med hela Varselklotsgrejen... Överhuvudtaget har jag en grej mot just dinosaurier :)

?Jag lär nog backa ändå tänker jag, det blir i så fall det andra projektet jag backar någonsin.

Fråga till ligisterna - är enda sättet att få en färdig pdf att välja nivå trubbelmakare? Alla högre nivåer nämner endast betaversionen.

Precis! Metarollspelet avgör också mycket av handlingen i rollspelet. Blir du äten av demogorgon i metarollspelet måste du se upp! Därför måste det finnas utförliga regler för metarollspelandet.

Nu blev jag oerhört sugen på att spelleda Tales from the Loop och sen spela något grottkräl med OSR-regler inuti det.

Det sägs att detta klipp börjar spelas varje gång på Fria ligans kontor närhelst de lägger upp ett nytt spel på kickstarter...

Det går bra för denna, även om jag avvaktar.
Vad är rekord för ett svenskt rollspel? Trudvang på engelska nyligen med 2,7 miljoner? Och för bara en svenskspråkig version (nu kör ju Fria ligan båda på en gång i och för sig)? DoD Retro eller?

Khan;n210947 said:
Fråga till ligisterna - är enda sättet att få en färdig pdf att välja nivå trubbelmakare? Alla högre nivåer nämner endast betaversionen.

Hej! Nej, alla nivåer får den slutliga PDF:en också. Beklagar otydligheten!

TomasFriaLigan;n211416 said:
Hej! Nej, alla nivåer får den slutliga PDF:en också. Beklagar otydligheten!

Föreslår att ni lägger upp detta som en FAQ-fråga i KS:en.

(Vi hade en liknande grej)

Jahaja. Då har den här seglat förbi Kult och blivit den mest framgångsrika svenska rollspelskickstartern hittills.

Back