Nekromanti [Promotion] Nordnordost är död, länge leve Nordnordost.

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,122
And I said let's all meet up for DeathMatch2000,
It is a strange and virtual battleground,
Be there 2 o'clock or the next team takes the crown,
I never knew that the power would fail,
I never thought I'd climb up this shaft,
Let go of my leg, asshole, are you daft?
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost
Tant Ragnar;n272370 said:
And I said let's all meet up for DeathMatch2000,
It is a strange and virtual battleground,
Be there 2 o'clock or the next team takes the crown,
I never knew that the power would fail,
I never thought I'd climb up this shaft,
Let go of my leg, asshole, are you daft?

<3
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,573
Wilper, du driver mig till att lyssna på andra poddar. Jag vill ju inte få handlingen i dödsmatchen avslöjad innan GothCon.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost
luddwig;n272396 said:
Wilper, du driver mig till att lyssna på andra poddar. Jag vill ju inte få handlingen i dödsmatchen avslöjad innan GothCon.
:)

Ambitionen är ett avsnitt i månaden, och även om vi bortser från Cyber M/77-avsnitten så ligger vi i fas med det målet.

Haka på Patreonen med dina 5000 närmaste vänner så så kommer frekvensen att öka. :)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,731
Nu finns hela Nordnordosts katalog av avsnitt tillgänglig där du hittar podcasts. Du kan alltså gå tillbaka ända till avsnitt 0, publicerat 2011, och se om det var bättre förr!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,573
Som en kommentar till Dödsmatch 2000 på GothCon. Nämnda A kom glad i hågen och pratade med mig efter spelpasset, frågade en del om rollspel.nu och ville ha tips på hur han skulle kunna gå tillväga för att dra ihop ett konventslag till ett annat år. Dagen efter såg jag honom sitta i Old School-hörnan igen och spela något som jag tror var grottkräl. Slutsatsen torde då vara att han trivdes både med Cyber M/77, närvarande forumiter och miljön i övrigt.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
luddwig;n281198 said:
Som en kommentar till Dödsmatch 2000 på GothCon. Nämnda A kom glad i hågen och pratade med mig efter spelpasset, frågade en del om rollspel.nu och ville ha tips på han skulle kunna gå tillväga för att dra ihop ett konventslag till ett annat år. Dagen efter såg jag honom sitta i Old School-hörnan igen och spela något som jag tror var grottkräl. Slutsatsen torde då vara att han trivdes både med Cyber M/77, närvarande forumiter och miljön i övrigt.
I år var min första vända till Indierummet & Old school hörnan. Nu har jag också fått smak för det, så mig lär ni se mer av på kommande GothCon.
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,730
Location
Eskilstuna
Mysigt avsnitt – väldigt bra ämne (tangenter är ju som sagt kanske det bästa med samtal)! Och är en av tangenterna dessutom Fummelpodden tycker jag att det är extra mysigt. :)

Ser för övrigt fram emot premiären av Saker som låter som skinka inom kort!
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Mycket bra avsnitt :)

För övrigt börjar jag undra om jag snart är mest känd för att vara känd. En rollspelssveriges B-kändis, liksom.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,573
Jag sällar mig till minoriteten som inte gillar hårt redigerade AP-poddar. Inte för att jag lyssnar särskilt mycket på AP över huvud taget, men om jag väl gör det vill jag ha helheten - inklusive bläddrande, tärningsrullande och flum - inte "radioteater". Jag gissar att det har med varför man lyssnar att göra, om det är i studie- eller underhållningssyfte.
 
Top