Nekromanti Pervon på diskussionsgrupper

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: ändrat och uppdaterat

"Tja, om jag får lov att vara lite grov..."

O ja! Så länge som du inte är grovare än mig, då får jag komplex.

"... så brukar heterosex mellan en kille och en tjej innebära att en kuk vid något tillfälle pumpas in och ut i en fitta. Ibland, ganska ofta till och med, sätter hanen sitt ansikte till honans könsorgan och räcker ut tungan, medan honan öppnar munnen och leker slickepinne med hans. Med detta som bas skulle jag säga att heteroporr har mycket mer gemensamt med heterosex än vad lesboporr har med lesbosex. Okej att premisserna oftast är fjantiga, reaktionerna överdrivna och analsexet alldeles för simpelt utfört, men en sexuellt aktiv person känner i alla fall igen förfarandet."

Jag är inte säker på min sak - det är uppenbart att jag inte sätt tillräckligt med lesbo-porr i mina dagar - men visst brukar även flickorna ge sig på varandras möss med lustna tungor. Det skulle överraska mig om en vanlig hederlig 69:a anses vara orealistisk. Jag kanske bara kommit över rekordelig porr (vilket kan ha att göra med att jag aldrig har så mycket till övers för amerikansk vulgo) men "gnida tutte" har jag visserligen stött på, men knappast speciellt ofta.

"Och anklaga mig inte för klumpighet min andra rökfria dag."

Höhö, du kommer aldrig att lyckas. Överbevisa mig om du kan, men jag räknar med att snarast få höra om ditt obevekliga misslyckande. Då kommer jag att unna mig ett sådant här hånleende: :gremelak:

"Det är otroligt tydligt att i princip ingen av den lesboporr som görs är menad att kåta upp tjejer som någonsin haft sex med en annan tjej på riktigt"

Det tycks mig som om massor av tjejor fortfarande faller utanför den spiltan.
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: ändrat och uppdaterat

Äh, skit ner dig. :gremtongue:

Det är egentligen en fråga om nivåskillnad, inte artskillnad. Vi får ta en hel filmkväll hemma hos Ymir och jämföra noggrannt när du återvänder från 08-området.

//Alva - vältalig idag
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Jo, det var faktiskt när jag läste det inlägget som jag kom att tänka på "strumpbyxemannen"...

Men jag misstänker ingen här!
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Latexuniformer

Det där har jag aldrig fattat! Låt latex vara latex och sjuksköterskeuniformer vara sjuksköterskeuniformer! Kollade på en halloweensite och hittade alla raffkläder man kan tänka sig - franska hembiträdet, bunnykostymen osv. i latex- och lackvarianter. Känns lite tårta på tårta liksom. Eller fetish på fetish?

Det finns inget bättre än horskor för att muntra upp den tristaste vardag, men att ta på en hembiträdersmössa i lack, där går gränsen!!!!
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Latexuniformer

Känns lite tårta på tårta liksom. Eller fetish på fetish?

Det finns inget bättre än horskor för att muntra upp den tristaste vardag, men att ta på en hembiträdersmössa i lack, där går gränsen!!!!
Oh yes. Medhåll på alla punkter.

_Riktiga_ french maid-dräkter eller uniformer är en sak, men när de ska spökas ut mer så faller liksom hela grejen.

Samma sak med korsetter. Jag har aldrig pallat med lingeriekorsetter heller. Men just korsetter är kanske min stötesten eftersom jag syr riktiga på vecklig basis...

Och horskor is tha shit. Bondage utan rep liksom.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Re: Latexuniformer

Samma sak med korsetter. Jag har aldrig pallat med lingeriekorsetter heller. Men just korsetter är kanske min stötesten eftersom jag syr riktiga på vecklig basis...
Låter komplicerat att sy korsetter för en som har problem med den enklaste gardin... Däremot gillar jag korsetter skarpt, kanske har det att göra med att en korsett kan få min raka missing link-kropp kurvig och att den ger hållning på köpet.

Och horskor is tha shit.
Alla tjejer som känner sig likgiltiga inför sex borde prova horskor. Horskor sätter sprätt på hormonerna och tar fram demonen i en!
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Horskor

Pervo 2: Horskon
Denna kvinna brukar alltid lägga in en serie av frågor på OT-forumet - ser ganska seriöst ut till en början men sen kommer den oundvikliga påståendt om att horskor ökar sexlusten hos kvinnor Ni som inte vet hur en horsko ser ut - det är en oftast lackröd, kristall-genomskinlig eller vit lacksko med enormt höga klackar. Hur smidigt man än försöker smyga in det så sticker liksom ordet ut... hon är ganska oförarglig och lättavslöjad men jobbig ändå.

Erik :gremgrin:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,599
Location
Helsingborg
Det här är fan den konstigaste tråden jag läst[NT]

...på länge åtminstone. :gremlaugh:

/Han som tycker folk kan fortsätta skriva
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Horskor + svar till magoo

Skillnaden är att.... WE LOVE HER! :gremwink:

magoo: Det är nog ganska komplicerat (har jag hört). Men jag som också lider av den där missing-link-kroppen och INTE har en 90-60-90-kropp direkt kan intyga att korsetter is tha shit. Trollar fram hållning, midja, andnöd... Allt en kvinna behöver. *blinkar skämtsamt*

Kan tillägga att män i en snygg herrkorsett inte går av för hackor de heller. Raka, fina, jämna och med hållning som en grekisk gud. :gremgrin:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,687
Location
Rissne
Re: Horskor + svar till magoo

Kan tillägga att män i en snygg herrkorsett inte går av för hackor de heller. Raka, fina, jämna och med hållning som en grekisk gud.
Funkar inte lika bra när man är kort och har en kroppsbyggnad som en lätt päronformad tunna (dvs bröstkorgen är lite för stor för att tryckas till ordentligt etc).

//Krank, som har provat
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Re: Horskor + svar till magoo

Funkar inte lika bra när man är kort och har en kroppsbyggnad som en lätt päronformad tunna (dvs bröstkorgen är lite för stor för att tryckas till ordentligt
En Captain-Kirk-kropp!!!!!!!!! :gremlaugh:
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Re: Horskor

Ha! Där fick du mig och nu måste jag sätta på dig ett par cement-horskor och sänka dig i närmsta norrbottniska vattendrag! :gremlaugh:

Det var faktiskt en kollega (som inte ser ut att äga något raffigare än ett par nedgångna Birkenstock) som berättade att hon köpt ett par horskor i fikarummet för några år sedan. Alla tappade hakan och jag blev så lycklig över att äntligen hitta ett passande uttryck till mina specialdojjor - samt över att man fortfarande kan bli överraskad av sina arbetskamrater!
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Re: Horskor + svar till magoo

Kan tillägga att män i en snygg herrkorsett inte går av för hackor de heller
Oj vad konservativ jag känner mig men för mig känns herrkorsett lika knäppt och avtändande som strumpeband på män. Möjligen om den är lite rejäl - som en skottsäker väst kanske, men inget åtsnört runt midjan tack! Varför tänker jag på Marilyn Manson???

Nä, ge mig ett blåställ var dag istället. Jag välkomnar uniformssamhället förutsatt att det blir snickaroutfit som gäller!
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Heterotjejer suger

ge mig ett blåställ var dag istället. Jag välkomnar uniformssamhället förutsatt att det blir snickaroutfit som gäller!
Det är det här jag tycker är så oerhört avtändande med heterotjejer. Ni har så extremt kass smak.

Tydligen är det något som går fel i hjärnan på de som tänder på killar, för både bögar och heterotjejer har gemensamt att de lyssnar på genomgående usel musik och tänder på töntiga attribut. Alla tjejer som gillat mig (ja, "alla"; de är faktiskt omkring tre stycken, så det så!) har på något vis förolämpat mig genom att samtidigt tycka om helt rudis grejer. Liksom, en tjej gillade Incubus (vilket är typ den sämsta musik man överhuvudtaget kan lyssna på) och tyckte att jag var duktig på att dansa. Det är ungefär som att snyta sig i en gödselstack och säga "vad gott du luktar!" En annan tjej tyckte det var häftigt att röka indiska cigaretter och låtsas att det var hasch, och en tredje dumskalle ville att jag skulle klä mig som Martin i Fråga Olle, eftersom han var så sexig.

Och nu när jag tänker tillbaka på Söta Sara, så kan jag bara tänka på hur hon åt risifrutti.

Heterotjejer är helt enkelt blåsta. Jag ska fanimej byta kön och hitta en flata att bli ihop med. De är de enda som lyssnar på bra musik och har någorlunda vettig smak.

/Rising
Martin i Fråga Olle är ett djäkla kräk.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,617
Location
Stockholm
Sjuksköterskauniformer

_Riktiga_ french maid-dräkter eller uniformer är en sak, men när de ska spökas ut mer så faller liksom hela grejen.
En sak jag undrar när det gäller folk som tänker på sjuksköterskeuniformer... har dessa verkligen sett hur sjuksköterskor går klädda på riktigt? Jag menar... kräkgröna sparkbyxor och foppatofflor ...
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Herrkorsetter och allskönt trevligheter

Jepp, en herrkorsett. Idén att bara kvinnor skulle korsetteras är ganska ung, korsetter på båda könen var kutym i de högre klasserna under över två sekel. Först mot mitten av 1800-talet började mansdräkten vara fri från stål och snörning. De snyggaste korsetterna för män om du frågar mig är från artonhundratalets början när Dandyidealet var på modet och män skulle vara slanka, starka, brittiska och helst fäktmästare.

Konstruktionen är fairly simple. Tänk er en lång kvinnokorsett, ungefär a'la 1880. Plocka sedan bort bystskärningen så att profilen blir helt rak och sänk midjan några centimeter för att skapa illusionen av en lång, stark torso.

Korsetter, oavsett vem de är skurna för, är till för att poängtera fysiska könsföreträden. På samma sätt som en kvinnokorsett skapar bröstklyfta, smal midja och breda höfter så skapar en herrkorsett en rak profil med breda axlar och slank midja med smala höfter. Görläckert! *dregglar stillsamt* Jo, män i kvinnokorsetter utan bröstkupor är också svinhett, men så har jag en stark softspot för androgynitet också.

Här finns en bild på en modern herrkorsett. Den är lite kortare och mesigare än mina favoriter och tyget är på tok för flashigt, men ändå en bra illustration:

http://www.meschantes.com/images/corsets/adam/chocolateadaml.jpg

//Alva - äntligen igångkickad på sitt favoritämne
 
Top