Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 3

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Ok! Grattis Sidd till immuniteten och siandet, men riktigt tråkigt att inte kampera ihop längre.
Blir en spännande parcermoni!
Jag misstänker att Vimes kommer ställa sig bakom Basse som ser honom som helgrön, och att de andra två därför ställer sig bakom mig. Hur ska jag tänka då tycker ni?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Jag har ingen känsla alls för Fjodor. Andersson tycker jag är misstänkt ulv.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Ok! Grattis Sidd till immuniteten och siandet, men riktigt tråkigt att inte kampera ihop längre.
Blir en spännande parcermoni!
Jag misstänker att Vimes kommer ställa sig bakom Basse som ser honom som helgrön, och att de andra två därför ställer sig bakom mig. Hur ska jag tänka då tycker ni?
Våga tänka själv! Alla kan göra fel och en bybo vill byns bästa! (I traditionella spel uppfattar jag det som lite ulvigt att be om hjälp på det här sättt, men nu är vi ju i en helt annan sitation och annat spel så jag förstår dig Vattenmusen!)

Det skulle vara toppen att få chatta med Vimes eftersom vi då kan föra spelet taktiskt i rätt riktning på ett bra sätt, så det hoppas jag verkligen på.

Jag betraktar Andersson som betydligt mer ulvig än Fjodor, men visst, den senare kan ju vara en mycket lågflygande ulv.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
STOPP!
Där var rundan slut och inom kort är det dags för parceremoni.
Och glöm aldrig bort att vad som helst kan hända i paradiset!
 
Top