Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 2

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Efter parceremonin står det nu klart att @RasmusL får lämna Paradise Ulvtell (18+). Du får en sista kommentar om vem som är hetast i gruppen, att det är synd att du inte får hitta kärleken och att det är orättvist med backstabbningar. Eller något.

Hoppas ni överlevde natten! Tänk gärna på att vi har kameror även i era sovrum (Tittar på Sidd) och att även om mycket är tillåtet så vill vi gärna att ni visar tydligt samtycke och håller er under täcket.

Rundans par är:
@Basenanji och @fjodorsenuba (i sviten)
@Sidd och @Waterhouse (i dubbelrummet)
@Vimes och @Andersson (i städskrubben)
@Impetigo står som singel under rundan (i enkelrummet).

Glöm inte era PM-grupper med er nya partner, och att det första ni ska göra i PM är att avslöja era hemligheter för varandra!

Runda 2 är kärleksrundan, så varje gång ni postar MÅSTE ni ha med en kärleksförklaring till er nya partner. Gärna med ett gulligt smeknamn. Impetigo älskar sig själv.
Misslyckas ni med att följa reglerna så får ni stå upp i kommande parceremoni, tills alla platser är tagna.

Rundan slutar om 24 timmar, onsdag klockan 09.00, sen är det dags för parceremoni igen.

Kärlek åt alla!
 
Last edited:

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Produktionsbolaget skapar PM-grupper för paren nu, var god avvakta.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag har spanat på Fjodorsenuba länge! Han är sån mustig spelmakare med läskiga aliens och allt, men också en fin inlyssnande person med både integritet, klokhet och värme. Vi kommer ha det sååå bra i sviten! :heart::heart::heart::heart:

Snuba, kallar jag honom när jag vill buza lite! Men han är för gullig! :love:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Efter parceremonin står det nu klart att @RasmusL får lämna Paradise Ulvtell (18+). Du får en sista kommentar om vem som är hetast i gruppen, att det är synd att du inte får hitta kärleken och att det är orättvist med backstabbningar. Eller något.
Anthrox, jag tolkade det här som att Pussmus (mitt smeknamn på finingen Rasmus :love:) är bybo, men kommer du bekräfta lagstatusen mer än så här? 😘
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Och jag är säker på att min elskling Snuba vill veta lika mycket som jag! Eller hur Snubi? 🙂🙂🙂
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Anthrox, jag tolkade det här som att Pussmus (mitt smeknamn på finingen Rasmus :love:) är bybo, men kommer du bekräfta lagstatusen mer än så här? 😘
Produkstionsbolaget anser sig varit tydliga nog, men för klarifikation då: @RasmusL var BYBO/En som letar efter kärleken.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Min långa och ståtliga Baaas, tack för en mysig natt där jag fick ligga still och ha det lugnt. Du är den bästa partnen man kan tänka sig. :love:
Det var mysigt att ligga och lyssna på dina långa utlägg och analyser av alla de andra spelarna och jag känner mig trygg hos dig som ett litet lamm.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Min lilla Vattenmus❤ ligger forfarande å sover så sött å jag får återkomma med nattens trevliga eskapader när jag är klar med mitt Yogapass👍
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
En liten detalj som jag älskar hos Waterhouse ”min lilla Vattenmus❤” är när vi myste i dubbelsängen så gjorde gosisen en massa söta siluetter av emoisar från månskenet i taket ovanför oss. 💚👍😍👄💜🫂🌷💙🍎🎼🎈🎁❤
Hela natten förundrades jag av dennes finurliga figurer och roliga bildspråk som till min glädje aldrig tycktes ta slut.
Det var en natt att komma ihåg.

Kram på er och Kärlek åt alla!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Siddiboy är helt amazing:love: Inte bara frukost på sängen :coffee:, det är som om han intuitivt förstår mig som ingen annan!
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Jag och min hunkiga sötnos najsy-Vimesy har det hett och härligt i vår trånga skrubb. Mörkt, svettigt och massor av hudkontakt (med samtycke).
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
@Anthrox Regelfråga: Hur kommer parcermonin gå till, vilka kommer sitta respektive stå? Jag vill hänga ihop med min älskade Sidlicious hela vägen till kärleken, men tänk om vi båda står eller sitter.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
@Anthrox Regelfråga: Hur kommer parcermonin gå till, vilka kommer sitta respektive stå? Jag vill hänga ihop med min älskade Sidlicious hela vägen till kärleken, men tänk om vi båda står eller sitter.
Regelbrott medför att ni står i parceremonin. Om alla mot förmodan skulle sköta sig (tittar åter igen på Sidd) kommer det slumpas vilka som står och sitter.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Var lite snabb med läsningen där. Ber om ursäkt och skyller på att jag höll på att bränna vid kotletterna.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Kan även passa på att påpeka att regelbrott under tidigare rundor även kan påverka framtida rundor, men att reglerna för rundan gäller främst.

Det innebär att @Impetigo och @Waterhouse just nu riskerar att stå för att de pratade under parceremonin. @Basenanji riskerar att stå pga en kärleksförklaring till någon annan än sin partner. Men om folk bryter mot reglerna nu så kommer de ta platser i första hand.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Älskar mig själv, otroligt trevlig människa, känner mig mycket väl. Impelicious!

Jag siade som sagt @Basenanji som grön, ursäkta att jag skrev i fel tråd, jag läste inte startinlägget rillräckligt noga och får skylla på att jag var ointresserad pga satt säkert.

Siandet var simultant, dvs Anthrox svarade mig nästan direkt när jag valde att sia Basse. Jag hade förutsatt att det var ett nattligt siande men icke.

Detta betyder att vi har chans på nästa siande redan i början av r3!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Kan även passa på att påpeka att regelbrott under tidigare rundor även kan påverka framtida rundor, men att reglerna för rundan gäller främst.

Det innebär att @Impetigo och @Waterhouse just nu riskerar att stå för att de pratade under parceremonin. @Basenanji riskerar att stå pga en kärleksförklaring till någon annan än sin partner. Men om folk bryter mot reglerna nu så kommer de ta platser i första hand.
Jag tycker det känns hårt att straffas för att man inte kunde stå helt stilla och tyst under en tolv timmar lång parcermoni, ska gå och gråta ut hos min älskade Sidd, häng på nu kamerateamet för lite quality content.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Andersson, eller Andy-Pandy som jag kallar honom, är den gulligaste gullegrisen på hela hotellet. Så nöjd med att han ville gå till skrubben med mig.

Men! Han vill inte prata med mig där??
 
Top