Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Kulceremonin

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,388
Jag är ändå lite besviken för att det inte var så att WH och Basse var ulvar och jag skulle kunna sagt "jag sa ju det!" Men kul att vinna förstås!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Det var väldigt stiligt jobbat @Basenanji med dina innuendon. De var så pass diskreta att jag inte var säker på att de fanns där men känslan var att de fanns där.

Åhh, vad retligt att vi tappade det sista minuterna. VARFÖR gick du utmed dina sianden @Sidd ?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Eller låtit bli att styra över drevet på Basse med typ två minuter kvar…

Men det är lätt att vara efterklok.

Jag siade Vimes i r1.
Yes, var typ vad jag trodde, du siade någon helt annan. Alla ba "näe låter helt orimligt"
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,248
@Anthrox vad hade hemligheterna för inverkan?
"Innan spelet drar igång behöver du även förmedla en hemlighet här, som du även kommer behöva säga till alla dina framtida partners. Din hemlighet måste på något sätt återspegla varför du vill kasta kulan/inte letar efter kärleken/vill ha alla pengar för dig själv."
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Det var väldigt stiligt jobbat @Basenanji med dina innuendon. De var så pass diskreta att jag inte var säker på att de fanns där men känslan var att de fanns där.

Åhh, vad retligt att vi tappade det sista minuterna. VARFÖR gick du utmed dina sianden @Sidd ?
Ja det var ju dumt att inte vänta till sista snajp minuten men jag tyckte det var dags att rösta och ge andra lite chans att responsa på det.
Trodde inte nån skulle bry sig att ändra.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,248
Basse behövde pengar till ett trädeck.
Sidd hade inte ens sökt själv till programmet.
Impetigo var mer där för min skull än er andras.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
"Innan spelet drar igång behöver du även förmedla en hemlighet här, som du även kommer behöva säga till alla dina framtida partners. Din hemlighet måste på något sätt återspegla varför du vill kasta kulan/inte letar efter kärleken/vill ha alla pengar för dig själv."
Ah, så ulvarna fick bestämma hemligheter efter de fått sin roll.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Klart du vill ha en hemlig gröning i fickan
Jo, men i r1 var känslan 100% att jag inte ville att gröna skulle få grönade spelare. Det kändes viktigare att byn inte skulle ha bekräftade gröna än allt annat.

Sen insåg jag redan i r1 att jag skulle ryka så då valde jag den som stod högst på min ulvlista som den jag grönade
Ja det var ju dumt att inte vänta till sista snajp minuten men jag tyckte det var dags att rösta och ge andra lite chans att responsa på det.
Trodde inte nån skulle bry sig att ändra.
Det var lurigt också med varje ulv för sig själv. Kan tänka mig att det såg rätt kört ut ur ditt perspektiv i slutet.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,248
@Anthrox talade Rasmus sanning om hur han kom tillbaka? Och var han grön då?
Det var lite blandad sanning där.
De singlar slant om det, men slantsinglingen vanns av Impe. Då backade Rasmus på dealen och ville inte släppa in Impe tillbaka i spel.
Men han fick erbjudandet att byta till kulkastare om han ville, men han avböjde. Så ja, han var grön.
 
Top