Nekromanti Nya glasögon...

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,802
Location
Göteborg
Re: Nr. ett. [ant]

Långsmal, med långt, svart hår. Fråga mig inte varför. Eller, det kan du väl göra, men jag har inget vettigt svar.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: Nr. ett. ANT

"Av ren nyfikenhet, hur trodde du att jag såg ut?"

Men... du sa ju nån gång att du liknade en deltagare i FC Z. Jag var helt bergis på att du såg ut som Tore Kullgren:



Du verkar däremot se mysig ut i verkligheten också.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Jag gillar både 2 och 1.

Med 2 liknar du en kille jag spelat rollspel med som är helmysig och som sjunger i kör. Eller en snäll farfar.

Med 1 ser du ut som en ekonom som inte vill se ut som de andra ekonomerna.

De andra tycker jag är lite för bleka för dig. Jag är lite rädd för glasögon där bågarna knappt syns, det känns som om de ska gå sönder och skära personen som bär dem i ansiktet.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,626
Location
Rissne
Re: Nr. ett. ANT

Men... du sa ju nån gång att du liknade en deltagare i FC Z. Jag var helt bergis på att du såg ut som Tore Kullgren:
Mnjä. Med synthluggen såg jag lite ut som den dryge, töntige tjockisen som skrev fjortisgotdikter och inbillade sig att han var nåt.
 
G

Guest

Guest
Re: Nr. ett. ANT

Med synthluggen såg jag lite ut som den dryge, töntige tjockisen som skrev fjortisgotdikter och inbillade sig att han var nåt

Men, men... Det VAR ju du.... :gremelak:
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
I ordning från sämst till bäst, enligt Jambu:

3. Kanske beror delvis på bilden, men de ser i alla fall inge bra ut.
4. Helt ok modell, men tycker inte att de passar dig direkt.
1. Ser helt ok ut, men inte lika bra som nr två.
2. Nu när du har svart hår uppe och nere och på sidorna så kompletterar det snyggt med svarta ramar i mitten också! :gremtongue:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vad blev det för glasögon ??

Hur gick det krank ??
Vad blev det gör glasögon nudå ??
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,626
Location
Rissne
Re: Vad blev det för glasögon ??

Hur gick det krank ??
Vad blev det gör glasögon nudå ??
Det blev ettorna. Väntar spänt på resultatet. Favoptic hävdar att jag får skicka tillbaks dem om jag inte är nöjd sen, så jag hoppas att jag slipper krångla...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Vad blev det för glasögon ??

Mmkay !
Hoppas att du slipper krångel ja !

/ Johan K, som inte vågat sig till optikern på länge... :gremsuck:
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,433
Location
Maastricht
Fan Krank, det här är inget försök att förolämpa dig eller så, men du ser ju ut som en jävla hob. :gremtongue:

Ditt namn är Krank Krankybottle! :gremwink:
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
De två första bågarna påminner om min far - under sjuttiotalet - nr 2 och under nittiotalet nr 1. Min far dog dock - 91... och var då 54 år...
Haken med de två är dessutom att du som är så snygg (ja krank, det var beröm) döljs bakom dem. :gremfrown:

Nr 3 ser inte ut som om de någonsin skulle funka på ditt ansikte... de liksom känns feminina och små som en liten glassko.... för bräckliga liksom.

Nr 4 är utseendemässigt oerhört diskreta och enkla. Synd bara att de inte verkar fungera. :gremfrown: Jag skulle lätt föredra dem på dig, då du syns och inte blir Ett stort Glasöga. :gremsmile:
 
Top