Med 2 liknar du en kille jag spelat rollspel med som är helmysig och som sjunger i kör. Eller en snäll farfar.
Med 1 ser du ut som en ekonom som inte vill se ut som de andra ekonomerna.
De andra tycker jag är lite för bleka för dig. Jag är lite rädd för glasögon där bågarna knappt syns, det känns som om de ska gå sönder och skära personen som bär dem i ansiktet.
3. Kanske beror delvis på bilden, men de ser i alla fall inge bra ut.
4. Helt ok modell, men tycker inte att de passar dig direkt.
1. Ser helt ok ut, men inte lika bra som nr två.
2. Nu när du har svart hår uppe och nere och på sidorna så kompletterar det snyggt med svarta ramar i mitten också!
Det blev ettorna. Väntar spänt på resultatet. Favoptic hävdar att jag får skicka tillbaks dem om jag inte är nöjd sen, så jag hoppas att jag slipper krångla...
De två första bågarna påminner om min far - under sjuttiotalet - nr 2 och under nittiotalet nr 1. Min far dog dock - 91... och var då 54 år...
Haken med de två är dessutom att du som är så snygg (ja krank, det var beröm) döljs bakom dem.
Nr 3 ser inte ut som om de någonsin skulle funka på ditt ansikte... de liksom känns feminina och små som en liten glassko.... för bräckliga liksom.
Nr 4 är utseendemässigt oerhört diskreta och enkla. Synd bara att de inte verkar fungera. Jag skulle lätt föredra dem på dig, då du syns och inte blir Ett stort Glasöga.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.