Vi gick inte in på RM utgåva alls. Mer än att konstatera att Egerkrans är fantastiskt bra.
Din ställning i frågan går ju inte att ta miste på utifrån hur frågorna formulerats!

Vi gick inte in på RM utgåva alls. Mer än att konstatera att Egerkrans är fantastiskt bra.
Det är en fantastisk bra nyhet för oss som inte skaffade DoD16 på grund av att bilderna var allt som lockade.
Men jag tycker det är smart också. Det markerar ut en ny inriktning. Inte fullt ut nostalgiskt och retro, utan modernt och fräscht med lite gammal känsla bevarad.
Du får väl ställa mer originella frågor då?En annan sak ... ju mer Rollspelsnostalgi postar från den intervjun, desto färre överraskningar kommer ni att få när ni läser min intervju med Tomas i Fenix.Om ens några ...
Damn you, trycktider, damn you to hell!![]()
Bildbevis!Och han vet hur man ska teckna ankor utan att de blir Kalle/Howard i laive kläder
T20 och Egerkrans, både tärningen och hans stil känns som om man vill flörta med de som gillar DnD.
Bildbevis!
Den är väldigt fin men det är något som skaver. Tills det slog mig: skor! Byxor är illa nog?Jag är också förtjust i Peter Bergtings anka han tecknade till min lilla pamflett "Ankor i Trudvang". Det ser ut som en anka, och inte som en Kalle Anka, så att säga.
View attachment 6954
Ser ut som fotlindor, tycker jag.Den är väldigt fin men det är något som skaver. Tills det slog mig: skor! Byxor är illa nog?
Det är en av mina absoluta favoritankor!Jag är också förtjust i Peter Bergtings anka
Jag är också förtjust i Peter Bergtings anka han tecknade till min lilla pamflett "Ankor i Trudvang". Det ser ut som en anka, och inte som en Kalle Anka, så att säga.
View attachment 6954