StradhLestat
Möjliggörare
Jepp... runda ett avslutades rÀtt nyss...Anar jag en varulvslek?![]()
Finns lÀngre ner pÄ forumet
Jepp... runda ett avslutades rÀtt nyss...Anar jag en varulvslek?![]()
Yes. Vi Àr ett trevligt litet snÀllt gÀng som kör 1 i mÄnaden hÀr pÄ rollspel.nuAnar jag en varulvslek?![]()
Och @Yenniz , @StradhLestat Àr den av arrangörerna pÄ Munckon som inte sitter lugn och metodisk o entren och prickar av deltagare nÀr de kommer och delar ut vÀrdekuponger och sÄ, det Àr @Dante .Yes. Vi Àr ett trevligt litet snÀllt gÀng som kör 1 i mÄnaden hÀr pÄ rollspel.nu
Jag blev precis utdrevad Ä hÀngd högt upp i ett trÀd utanför Tjuvstaden (som @Anthrox skrivit DoD modulen till)
Skaka tass med mig Sidd eller tex @StradhLestat eller @HÀgerstrand pÄ Muncon sÄ kan vi visa att vi inte Àr sÄ lÀskiga som vi lÄter nÀr vi jagar Varulvsbus.
HÀng pÄ nÀsta mÄnad.![]()
KÀnns som om barbordet skulle kunna funka bra med typ Gudasaga eller nÄgot liknande kortare storyspel (eller nÄgot snabbt brÀdspel), sÄ att bÄde drop-innare/testa-pÄare/efterslÀntrare etc, ljudnivÄ nÀr det Àr spelbyte och ölpÄfyllning, kan hanteras. Just my 2 kopparmynt.Du kan behöva hitta ett bord ocksÄ... vi har numera ett officiellt bord i baren ocksÄ
bar + Àventyrskryt lÄter som Gudasaga made for itKÀnns som om barbordet skulle kunna funka bra med typ Gudasaga eller nÄgot liknande kortare storyspel (eller nÄgot snabbt brÀdspel), sÄ att bÄde drop-innare/testa-pÄare/efterslÀntrare etc, ljudnivÄ nÀr det Àr spelbyte och ölpÄfyllning, kan hanteras. Just my 2 kopparmynt.
Haha, ja, eller Agon!bar + Àventyrskryt lÄter som Gudasaga made for it![]()
SkrÀck Àr det nya FantasyMycket skrÀck i rollspelssfÀren! Gör mig glad att jag inte tog med mitt skrÀckÀventyr, kÀnns som att det redan finns mycket annat bra.
Inga tider Àr satta, men folk brukar vilja hinna Àta imellan spelen. SÄ typ 1130ish till typ 1530-1630ish för första. Andra bruksr börja olika frÄn bord till bord beroende pÄ nÀr alla spelare och SL Àr redo....Hur ligger spelpassen? Ca?