Konvent MunkCon 6

Anar jag en varulvslek? 👀
Yes. Vi Àr ett trevligt litet snÀllt gÀng som kör 1 i mÄnaden hÀr pÄ rollspel.nu
Jag blev precis utdrevad Ä hÀngd högt upp i ett trÀd utanför Tjuvstaden (som @Anthrox skrivit DoD modulen till)
Skaka tass med mig Sidd eller tex @StradhLestat eller @HÀgerstrand pÄ Muncon sÄ kan vi visa att vi inte Àr sÄ lÀskiga som vi lÄter nÀr vi jagar Varulvsbus.
HĂ€ng pĂ„ nĂ€sta mĂ„nad. 👍

Yes. Vi Àr ett trevligt litet snÀllt gÀng som kör 1 i mÄnaden hÀr pÄ rollspel.nu
Jag blev precis utdrevad Ä hÀngd högt upp i ett trÀd utanför Tjuvstaden (som @Anthrox skrivit DoD modulen till)
Skaka tass med mig Sidd eller tex @StradhLestat eller @HÀgerstrand pÄ Muncon sÄ kan vi visa att vi inte Àr sÄ lÀskiga som vi lÄter nÀr vi jagar Varulvsbus.
HĂ€ng pĂ„ nĂ€sta mĂ„nad. 👍
Och @Yenniz , @StradhLestat Àr den av arrangörerna pÄ Munckon som inte sitter lugn och metodisk o entren och prickar av deltagare nÀr de kommer och delar ut vÀrdekuponger och sÄ, det Àr @Dante .
Den som kaosar innanför entren och pekar led hela handen vart folk ska och sÄ, det Àr jag.
Sen hittar man oss bÄda i entren resten av dagen nÀr alla spel startat.

Du kan behöva hitta ett bord ocksÄ... vi har numera ett officiellt bord i baren ocksÄ
KÀnns som om barbordet skulle kunna funka bra med typ Gudasaga eller nÄgot liknande kortare storyspel (eller nÄgot snabbt brÀdspel), sÄ att bÄde drop-innare/testa-pÄare/efterslÀntrare etc, ljudnivÄ nÀr det Àr spelbyte och ölpÄfyllning, kan hanteras. Just my 2 kopparmynt.

Last edited:
Back