Varulv [MU4] - Spelet är över.

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Konrad Konvalj och Martin står på var sin sida av stora bystugans blodbestänkta golv.

"Han ä ulven!"

"Näe, han ä!"

Sidd river sig i håret och säger till sist: "Ja tro nå att dä blir Martin ja tror på. Konrad ä ulven."

Genom springorna i storstugans väggar rasslar spökenas röster in...

"KONRAD ÄR ULVEN! DET ÄR KONRAD SOM SKA DÖÖÖÖ!"*

En liten spökröst tillhörande Recca har en annan uppfattning, men den tystas av spökdånet.

Sidd tar ett vedträ och slår ihjäl Konrad.

"Voff." säger Martin.

Ännu en seger för ulvarna! Vi gratulerar BioBunker och Martin3 till segern!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Herrejösses vilket spel! Jag var helt säker på att byn hade det här som i en liten påse efter första rundan.
Superkul att följa från läktaren, tack alla och stort grattis till team varg!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Martin3 var en lysande varulvsstjärna det här liret. Hans slicka, förnuftiga, precis lagom osynliga sätt att glida precis under radarn från BiBunkers utröstning hela vägen fram till mållinjen var en briljant stycke ulv-hantverk. Mycket imponerande! Det är faktiskt rätt svårt att jaga en ensam ulv! Hade Bonker blivit nackad någon runda in hade det kanske funnits mer att rycka i vad gäller Martin, men nu blev det nål i höstack som gällde. Det fanns liksom inget att greppa tag i.

Sen har det varit en fröjd att se Konrad och Recca in action igen :) Jag skrev till Recca att det är ganska lugnt i spelen numera... Men jag tror KK och Recca var de två som var mest intensiva!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Herrejösses vilket spel! Jag var helt säker på att byn hade det här som i en liten påse efter första rundan.
Superkul att följa från läktaren, tack alla och stort grattis till team varg!
Ja, det var en rysare det här.

Jag tror byn var lite väl nöjd efter första rundan också. R2 och R3 kändes väldigt loja från byns håll.
 
Top