Varulv [MU4] - Runda 5

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tror vi att MästeSvinet valt sin ulvakompis?

Tillval: Valda kumpaner (2p) – Istället för att spelarna slumpas väljer du vilka dina medspelare i ulvlaget är. Om du råkar välja Mäster Bybo här kommer du få en slumpad spelare till ulvlaget istället.
Jag hade inte offrat två poäng på det.
Om Biouffe var mästersvinet och valt en polare har jag ingen aning om vem han valt. Lika viceversa. Jag har ingen aning om vem som Biouffe skulle kunna bli vald av.

Andra förmågor MU valt så som nattmord kräver ju inte heller att x-ulv är kvar i spel och funkar per default men har MU valt rollblockare så blir det ju än värre om den rollen hamnat på eller lottats eller valts på Biouffe.

Då blir R1 ingen rolig runda för ulvarna. En ulv nacka och är inte på plats för att rädda sin päls och har samma ulv en förmåga så torskar ulvarna den.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Kolla bara på vår MB som somnar och missat att använda sina episka dubbla röster. RasmusL fummlar totalt att använda sin förmåga.
Vet vi att MB hade dubbla röster? När sades det?

Klklk

Det jag fiskade efter var ju tvärtom.

”Masterplanen” jag tänker på är att sista ulven röstar på ulvkompis BioB i R1.
Och stannar kvar där även fast de kan rädda BioBulv och dessa skulle då vara nån av KK och Martin.

Min post handlade om att du Octagonal och Recca låg och röstade nån annanstans vilket även BioB skulle gjort OM denne varit med i matchen och röstat.
BioBunkers post hade hjälpt oss iom att ulvar sällan vill ligga på samma drev.
Ergo: hade BioB röstat hade denne legat på det drev som ulvkompisen INTE röstade på.

Kan alla gå tillbaka och kolla om vi kan reda ut VARFÖR BioB inte röstade i R1.
Var det MENINGEN så kanske det är för att inte lämna sånna här spår efter sig.

KonspirationsSidd sätter på kaffe nu ☕
BB röstade inte i R1 och det var ju stor anledning till att KK rödade honom. Det fanns ju ett meddelande från BB som var lite "Sidd spelar inte med samma yviga stil" och sen kom KK och sa "Men lägg en liten röst då." och så hände typ ingenting efter det och efter ett tag så skrev KK nåt i stil med: "Det här att du inte röstar är ju lite för pälsklätt, Röst: BB". Jag parafraserar.

Men hade jag varit ulv så hade jag ju kunnat smyga in en röst på Stövelkatten i slutet av R1. Istället ligger jag kvar på Basse som sen mördas. Om jag ändå tänkte mörda Basse den rundan, varför inte också rädda min kompis, liksom? Är det bara för att det är just så konstigt att rösta på en person, döda den och se på när min kompis brinner? För konstigt för att vara ulv så därför gör jag det. Är ju rätt galen masterplan.

För mig är det liksom troligare från masterplan-perspektivet att det är KK då - rakt ut lägga röst på ulvkompis - vänta på var dreven hamnar och om polaren vaknar till liv. Om BB räddar sig själv men blir hängd i R2 ändå kan KK fortfarande gröna sig själv med sin ursprungsröst på BB.

Jag har en fråga till KK. Jag såg inte riktigt till dig i sista halvan av R1, tog du ledigt kring att det stod 3-2 stövelkatten - BB? eller hängde du i skuggorna under kvällens gång? Ber om ursäkt i förväg om jag missat att du postat.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Vet vi att MB hade dubbla röster? När sades det?


BB röstade inte i R1 och det var ju stor anledning till att KK rödade honom. Det fanns ju ett meddelande från BB som var lite "Sidd spelar inte med samma yviga stil" och sen kom KK och sa "Men lägg en liten röst då." och så hände typ ingenting efter det och efter ett tag så skrev KK nåt i stil med: "Det här att du inte röstar är ju lite för pälsklätt, Röst: BB". Jag parafraserar.

Men hade jag varit ulv så hade jag ju kunnat smyga in en röst på Stövelkatten i slutet av R1. Istället ligger jag kvar på Basse som sen mördas. Om jag ändå tänkte mörda Basse den rundan, varför inte också rädda min kompis, liksom? Är det bara för att det är just så konstigt att rösta på en person, döda den och se på när min kompis brinner? För konstigt för att vara ulv så därför gör jag det. Är ju rätt galen masterplan.

För mig är det liksom troligare från masterplan-perspektivet att det är KK då - rakt ut lägga röst på ulvkompis - vänta på var dreven hamnar och om polaren vaknar till liv. Om BB räddar sig själv men blir hängd i R2 ändå kan KK fortfarande gröna sig själv med sin ursprungsröst på BB.

Jag har en fråga till KK. Jag såg inte riktigt till dig i sista halvan av R1, tog du ledigt kring att det stod 3-2 stövelkatten - BB? eller hängde du i skuggorna under kvällens gång? Ber om ursäkt i förväg om jag missat att du postat.
Så du menar att KK reagerar med röst på BioB för att BioB inte röstar iR1.
Och sen i R2 typ struntar KK själv att rösta (ligger själv på en klargrönad Sidd).
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Fullt möjligt att en av ulvarna röstade på Biobonker och tänkte byta i slutet ifall det behövdes. Sen kom Yem och ändrade till Stöveln som skulle åkt så det va lugnt. Bara det att den rösten inte gick igenom och ulv-polaren rök iallafall. Ännu ett scenario där KK inte kan grönas. Denna teori innefattar även på sätt och vis även Martin.
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Usch vad nervöst det här är. Jag står mitt i halloween-festen och lagar mat men kan mest tänka på det här.

känns som att det är sista rundan för mig oavsett. Antingen är Octagonal rätt och vi vinner eller så får en av legendarerna besegra den andra. Jag håller det väldigt osannolikt att få överleva.
Min lista från röd till grön:

Octagonal - den taktiska stilen avgör.

KK - ligger väldigt nära Recca men till slut är det magkänslan som får avgöra mellan dom. Kan spelarna för dåligt för att säga om något spel är mer likt deras vanliga stil.

Recca - enligt ovan


Sidd - mäster grön
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Recca said:
Jag har en fråga till KK. Jag såg inte riktigt till dig i sista halvan av R1, tog du ledigt kring att det stod 3-2 stövelkatten - BB? eller hängde du i skuggorna under kvällens gång? Ber om ursäkt i förväg om jag missat att du postat.
Jag vart tvungen och gå tillbaka och kolla. Sista halvan av R1 var en tisdag. Fullt kör med möten på eftermiddagen och sen diverse aktiviteter med ungarna fram till sent på kvällen. Hängde inte i skuggorna utan det går nog att tolkas som att jag tog ledigt där runt 14.15 och framåt. Lite slappt och oansvarigt.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Känns som att Recca laddar upp för 1 vs 1 mot KK nästa runda.
Då är det lugnt! Jag har med mig Basse i spöktråden och han vet att jag är snel hest och spöktråden kommer vara behjälplig för byn.
Men hur som, intressant spaning. Om jag och Recca är kvar nästa runda så kommer Recca ha stamina och köra blodhund på farbror Konvalj som inte alls kommer att mäkta med ett sådant race.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Recca said:
Vet vi att MB hade dubbla röster? När sades det?
Det är ju nått jag dragit ur röven. Kanske var ett val som MB behövde göra för att få två röster, men det jag menar är att shit happens i livet och vår MB somnar och lägger ingen röst alls. Det är lite bedrövligt som MB att inte visa vägen men det är sånt som händer och det gör ju spelet till vad det är. Jag tror inte Fjodde planerat att sova bort sin röst och jag tror inte RasmusL planerade att sumpa sin förmåga.

Jag tror inte heller att Biouffe självdog heller utan jag tror shit happens och det sket sig med hans aktivitet och på något vis lyckades han inte ens försöka rädda sig själv med en röst på Stövelkatten.

Om Biouffe hade lagt den avgörande rösten på Stövelkatten hade ulvarna tjänat en runda och det är det ju värt.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vi känns tyvärr ganska vilse just nu. Gällande väktaren kan vi nästa runda kan vara i ett läge där två personer claimar väktare ifall den är kvar i spel med bara en runda kvar att rösta. Kan ju även vara så att väktaren är i spöktråden.

Hur ser ni på den frågan? Tycker ni att väktaren borde outa för att få ut en pusselbit till eller är det bäst att inte ge ulven någon info?
Helt klart värt att offra väktaren nu. Om det finns en sådan med i spel så har vi en grön till bredvid Sidd så det är det ju värt.
Om en eventuell väktare finns i spöktråden så må ju Sidd hjälpa oss och berätta det. Om någon counterclaimar så har vi ju en ulv bland 2 alternativt om ulven claimar och vi inte har någon väktare så har ju Sidd info från spöktråden.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Så du menar att KK reagerar med röst på BioB för att BioB inte röstar iR1.
Och sen i R2 typ struntar KK själv att rösta (ligger själv på en klargrönad Sidd).
Nja. Jag tänker att det är bra att tidigt ligga på den andra ulven och senare byta. Tillfället då KK röstade på BB hade ju denne all tid i världen att skaka av sig det lilla suss KK hade på honom. Men sen händer liksom ingenting och KK försvinner någon annanstans innan det ens framgår att det blir ett race mellan Stöveln och BB. När KK skrev sista gången såg ju kanske inte BB ut att vara den självklara personen som tävlade med Stöveln om R1's första offer liksom. Så vad jag säger är att den ursprungliga gröningen på KK inte är lika stark som jag upplevde det som under R2-R3. Jag tycker dock att KK spelat ett ganska solitt spel förutom hans vilda nojja över Sidd. Det som Impetigo la ut:

Det är i praktiken inte möjligt med två ulvar i spel:

a) Rasmus säger ”en ulv”
b) om detta är lögn måste Rasmus vara ulv
c) för att det inte ska komma ett counterclaim måste Basse ha varit upplöggssiare
d) Om Basse var uppläggssiare skulle han sagt det förutsatt att Sidd är medium
e) Om Sidd inte är medium är han ulv
f) då skulle det kommit ett counterclaim som medium
g) Basse kan inte ha varit medium i detta fall efteraom han ju var uppläggssiare (se ”c” ovan)

Ergo: En ulv i spel
Jag älskar ju den här posten. Det är ju lite så här det är i min fantasi. Alltså, en massa sköna ulvlögnare som lyckats med nått episkt, men det lutar åt att det inte är möjligt så lite ledsen i ögat blir jag.
I samma veva har han foliehattat en del kring våra gröna medlemmar. Dubbelkollat att Fjodorsenuba blev Vimes-grönad i R1 osv. Det är ju rätt så safe att foliehatta om man är bybo. Det är ju lite grönande att ha galna idéer baserade på oro. KK vet ju det också men vad jag frågar mig själv är, varför foliehatta om så fucking uppenbart gröna namn som Sidd, Fjodorsenuba och RasmusL (vilket KK gör senare alltså)? Om KK är bybo tycker jag nog att han borde ha listat ut att det liksom inte existerar något scenario där de här teorierna funkar. Om han är ulv så vet han ju att galna teorier är enkelt jobb. Han behöver inte lusläsa rundorna och leta köttiga suss på folk, han kan ligga en halv runda och skvätta trams för att det är byboigt och sen ta en enkel out när någon han vet är bybo kommer till undsättning.

Strategin att lämna saker osagt är dock en grej bybor kan göra också, vill jag bara säga. Flera gånger har jag varit sugen på att hoppa in och säga; "nä, det där är en jävligt dålig idé" men inte gjort det för att jag tänkt: 'Någon annan kommer svara och det ger mer info än om jag slår ner som en hök på att den här kanaljen inte tänker rätt.'
Jag jobbar inte utifrån att RasmusL är 100% grön :)
Tror inte heller att jag jobbar emot att det endast finns en ulv kvar. Jag spekulerar nog mest fritt ur röven om hur saker och ting skulle kunna vara oavsett om det finns bekräftat eller ej.
Ett exempel och jag orkar inte kolla R3-R4 heller.

Helt klart värt att offra väktaren nu. Om det finns en sådan med i spel så har vi en grön till bredvid Sidd så det är det ju värt.
Om en eventuell väktare finns i spöktråden så må ju Sidd hjälpa oss och berätta det. Om någon counterclaimar så har vi ju en ulv bland 2 alternativt om ulven claimar och vi inte har någon väktare så har ju Sidd info från spöktråden.
Om Octagonal är väktaren måste det ju ut eftersom han är på väg att åka. Annars kvittar det. Och vänta inte till sista stund heller så att alla inte hinner rösta om.
Känns som att Recca laddar upp för 1 vs 1 mot KK nästa runda.
Haha jag önskar att jag var ulv och spelade så här fucking bra. Nä du, men visst jag har i tanken redan flyttat fram till att 'vad händer om jag dör', 'vad händer om de röstar ut mig'. Jag sa ju att jag skulle lämna ett testamente. Jag vill försöka utröna om det är möjligt att KK är skurken och om jag åker ut i den här rundan. Ge byn nåt matnyttigt att jobba med.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
I hear you Recca :)

Alltså, jag är generellt sett skeptisk till att det poppar upp gröna spelare till höger och vänster och min initiala känsla är att det måste vara nått som är lite skevt. Det kan inte vara så lätt för byn att det plötsligt skall komma fram spelare till höger och vänster som är grön. Sen är jag lite för lat för att gå tillbaka och läsa på startinlägg för att själv se att "ojdå, det var visst sant att det var möjligt att hen blev grön helt plötsligt".

Sedan när RasmusL spelar rätt skevt och dåligt i R1/R2 och plötsligt blir grön och det kan finnas någon form av sporslig chans att han ulvclaimat nått fresch så tror jag ju mer på att RasmusL har spelat slick ulv än dålig bybo. För det är lite fetare och lite mer festligt, men troligen inte så rimligt. Dock kul med orimligheter.

Sidds grönhet köper jag inte förens Basse gett mig något att gå på från spöktråden. Det fanns väl någon form av sportskeps att även han gjort nåtogt episkt som ulv. Det är lixom min initiala tanke. Shit va coolt! Sidd ljuger om spöktråden och hittar på shitz. Det är episkt. Sen sätter sig någon på mitt huvud och säger att jag är knep hest och tillslut får jag ju bara ge mig och spela vidare.

Ibland hoppas jag så klart också på att någon skall nappa och gå all out när jag kommer med något form av utspel. Det jag hoppas på är ju att det är en ulv som nappar på nått crazy och kör hårt på det. Då går det att jobba med det senare när det visar sig att någon hoppar på nått som inte är så där rimligt som det borde vara, men som själv inte har nått annat att gå på för att hen är rädd att sticka ut eller hitta på egna tokigheter. Det är ju betyligt mycket lättare att vara bybo och slänga sig med diverse grejer än att vara det som ulv. Då måste du vara på tårna hela tiden och det funkar inte att lalla iväg och inte ha koll på läget. Då rykre du per omedelbart.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Nja. Jag tänker att det är bra att tidigt ligga på den andra ulven och senare byta. Tillfället då KK röstade på BB hade ju denne all tid i världen att skaka av sig det lilla suss KK hade på honom. Men sen händer liksom ingenting och KK försvinner någon annanstans innan det ens framgår att det blir ett race mellan Stöveln och BB. När KK skrev sista gången såg ju kanske inte BB ut att vara den självklara personen som tävlade med Stöveln om R1's första offer liksom. Så vad jag säger är att den ursprungliga gröningen på KK inte är lika stark som jag upplevde det som under R2-R3. Jag tycker dock att KK spelat ett ganska solitt spel förutom hans vilda nojja över Sidd. Det som Impetigo la ut:



I samma veva har han foliehattat en del kring våra gröna medlemmar. Dubbelkollat att Fjodorsenuba blev Vimes-grönad i R1 osv. Det är ju rätt så safe att foliehatta om man är bybo. Det är ju lite grönande att ha galna idéer baserade på oro. KK vet ju det också men vad jag frågar mig själv är, varför foliehatta om så fucking uppenbart gröna namn som Sidd, Fjodorsenuba och RasmusL (vilket KK gör senare alltså)? Om KK är bybo tycker jag nog att han borde ha listat ut att det liksom inte existerar något scenario där de här teorierna funkar. Om han är ulv så vet han ju att galna teorier är enkelt jobb. Han behöver inte lusläsa rundorna och leta köttiga suss på folk, han kan ligga en halv runda och skvätta trams för att det är byboigt och sen ta en enkel out när någon han vet är bybo kommer till undsättning.

Strategin att lämna saker osagt är dock en grej bybor kan göra också, vill jag bara säga. Flera gånger har jag varit sugen på att hoppa in och säga; "nä, det där är en jävligt dålig idé" men inte gjort det för att jag tänkt: 'Någon annan kommer svara och det ger mer info än om jag slår ner som en hök på att den här kanaljen inte tänker rätt.'

Ett exempel och jag orkar inte kolla R3-R4 heller.


Om Octagonal är väktaren måste det ju ut eftersom han är på väg att åka. Annars kvittar det. Och vänta inte till sista stund heller så att alla inte hinner rösta om.

Haha jag önskar att jag var ulv och spelade så här fucking bra. Nä du, men visst jag har i tanken redan flyttat fram till att 'vad händer om jag dör', 'vad händer om de röstar ut mig'. Jag sa ju att jag skulle lämna ett testamente. Jag vill försöka utröna om det är möjligt att KK är skurken och om jag åker ut i den här rundan. Ge byn nåt matnyttigt att jobba med.
Detta här är bara spontana funderingar som dyker upp när jag läser denna post:

Det skaver för mig att du gräver så mycket på KK och bla tar upp dessa uppenbara frågetecken om att KK brusar om Fjoddes, Rasmus och min grönhet Osv
OCH
sen röstar på en annan?

En annan spaning:
Säger det här att nåt om BioBuffe och KK: alltså borta ur spel i R1 samtidigt som du strålande gräver fram?
Var kanske båda ulvarna off ur spel i R1 alltså?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
I hear you Recca :)

Alltså, jag är generellt sett skeptisk till att det poppar upp gröna spelare till höger och vänster och min initiala känsla är att det måste vara nått som är lite skevt. Det kan inte vara så lätt för byn att det plötsligt skall komma fram spelare till höger och vänster som är grön. Sen är jag lite för lat för att gå tillbaka och läsa på startinlägg för att själv se att "ojdå, det var visst sant att det var möjligt att hen blev grön helt plötsligt".

Sedan när RasmusL spelar rätt skevt och dåligt i R1/R2 och plötsligt blir grön och det kan finnas någon form av sporslig chans att han ulvclaimat nått fresch så tror jag ju mer på att RasmusL har spelat slick ulv än dålig bybo. För det är lite fetare och lite mer festligt, men troligen inte så rimligt. Dock kul med orimligheter.

Sidds grönhet köper jag inte förens Basse gett mig något att gå på från spöktråden. Det fanns väl någon form av sportskeps att även han gjort nåtogt episkt som ulv. Det är lixom min initiala tanke. Shit va coolt! Sidd ljuger om spöktråden och hittar på shitz. Det är episkt. Sen sätter sig någon på mitt huvud och säger att jag är knep hest och tillslut får jag ju bara ge mig och spela vidare.

Ibland hoppas jag så klart också på att någon skall nappa och gå all out när jag kommer med något form av utspel. Det jag hoppas på är ju att det är en ulv som nappar på nått crazy och kör hårt på det. Då går det att jobba med det senare när det visar sig att någon hoppar på nått som inte är så där rimligt som det borde vara, men som själv inte har nått annat att gå på för att hen är rädd att sticka ut eller hitta på egna tokigheter. Det är ju betyligt mycket lättare att vara bybo och slänga sig med diverse grejer än att vara det som ulv. Då måste du vara på tårna hela tiden och det funkar inte att lalla iväg och inte ha koll på läget. Då rykre du per omedelbart.
Mycket försvarsspel nu mest.
Recca då?: Inte bara vad du tror har du nått gräv, ser du några konstigheter eller är allt frid å fröjd?
Vill du inte stoppa denna felaktiga brunsmetning?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mycket försvarsspel nu mest.
Recca då?: Inte bara vad du tror har du nått gräv, ser du några konstigheter eller är allt frid å fröjd?
Vill du inte stoppa denna felaktiga brunsmetning?
Jo, Recca köttar på bra nu och bygger inför nästa runda. Ser dock inte så mycket brunsmetning från hennes håll. Det som är riktat mot mig är ju rätt legit. Dock så finns det ju inget att hänga mig för och jag har ju inte brunat ner mig någonstans mig veterligen.

Dock så tror jag att spökgänget är på min sida så om jag inte hängs denna runda så kommer jag vara kvar nästa emot Recca och det kan bli ett battle.
Jag har redan skrivit det men gör det igen. Jag kommer inte ha staminan att hålla ut så jag får förlita mig på att andra röstar rätt.

Jag har inget gräv, men noterar precis som du och Octa att Recca gräver hårt redan nu.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Skall jag göra lite grävande kan jag plocka fram detta från tidigt i denna runda.

Jag går in och snajpar en röst på Recca för att få in en tidig röst.
Recca kliver på och röstar inte alls.
Jag läser Reccas post och känner att jag lika gärna kan rösta Octa och ha en tidig röst där. Det spelar egentligen inte något roll för båda är lika gul för mig och jag vill ju inte hänga Sidd och Martin känns väl mindre brun än de två andra.
Recca hinner skriva ett till inlägg och röstar på K.K. En snabb och lite framstressad post och ett försvar mot min röst. Text enligt nedan.

Ulv-Recca skriver först om att det mest självklara valet för ulven är att nacka Impetigo och Martin3. Nu valde Recca att nacka Impetigo. Sedan skall Recca snacka lite om vem jag vill snajprösta och då fummlar Ulv-Recca in Impetigo igen i och med att hon tidigare postat om just Impetigo och Martin. Impetigo ligger på ulvhinnan och ramlar med av bara farten. Det är ju relativt nyligen som Recca funeradet på vem av Impetigo och Martin som skall mördas så det ligger för nära tillhands.

Lixom varför skulle jag vilja snajpa en röst innan någon av dom. Jag ville snajpa en röst före Octa och Recca. Ingen av nedanstående.

Recca said:
Angående Impetigo: Som jag ser det så måste ulven välja sitt nattmord i hopp om att ta ut väktaren och då är det mest självklara, tänker jag, att välja mellan Impetigo och Martin3.
Recca said:
Jag kan inte tänka mig att KK vill snajpa någon annan än Impetigo eller Martin3
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Helt klart en ulvping så Sidd som är grön kan ju avgöra hur mitt brunöga* funkar.

*ett öga som ser brunheter i andra spelare som kan vara ulvar.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Kommer inte hinna skriva så mycket mer ikväll men lovar att jag är bybo vad det löftet nu innebär. Väktaren borde verkligen outa för att kunna gröna sig.
Jag tror ni har hyfsat bra koll på vilka jag håller som gröna. KK eller Recca. Vinner Martin är det hatten av. Generellt kan jag tycka att spöktråden varit ett verktyg vi kan/borde använda oss mer av.

Kämpa byn!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Från Empi:

Runda 1:


Röstläge
Vem röstarNärfrån vem? till vem?
Sidd221024 22.41IngenStövelkatten
Octagonal221025 17.02Yem_86Stövelkatten
Basenanji221025 19.09EmpiricusStövelkatten
Yem_86221025 20.47BioBunkerStövelkatten
Konrad Konvalj221025 12.36IngenBioBunker
Empiricus221025 18.35BasenanjiBioBunker
Martin3221025 19.38ImpetigoBioBunker
Impetigo221025 19.43StövelkattenBioBunker
RasmusL221025 16.54ImpetigoBasenanji
Recca221025 17.37IngenBasenanji
Stövelkatten221025 16.31IngenOctagonal
BiobunkerVIIHar ej röstat
FjodorsenubaHar ej röstat


Runda 2:

Röstläge
Vem röstarNärfrån vem? till vem?
Empiricus221025 22.07IngenYem_86
Recca221027 15.24BlankYem_86
Stövelkatten 221027 15.43IngenYem_86
Impetigo221027 16.45Yem_86Yem_86
Octogonal221027 17.40StövelkattenYem_86
Sidd221027 18.27Stövelkatten Yem_86
Martin3221027 19.28StövelkattenYem_86
RasmusL221027 19.57Konrad KonvaljYem_86
Fjodorsenuba221027 20.53StövelkattenYem_86
Spöktråden221027 21.09 IngenYem_86
Yem_86221026 20.13Yem_86Recca
Konrad Konvalj221026 14.39IngenSidd
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Mer från Empi:
Runda 3



Röstläge
Vem röstarNärfrån vem? till vem?
Konrad Konvalj221028 09.06IngenEmpiricus
Martin3221028 12.58IngenEmpiricus
Recca221028 20.06OctagonalEmpiricus
RasmusL221028 20.17EmpiricusEmpiricus
Stövelkatten221028 20.36IngenEmpiricus
Octagonal221028 20.31Konrad KonvaljStövelkatten
Empiricus221028 21.08Konrad KonvaljStövelkatten
Sidd221028 21.26ImpetigoStövelkatten
Impetigo221028 21.37Konrad KonvaljStövelkatten
 
Top