JohanL
Champion
Dit och tillbaka igen. Aragorns resa till Harad långt i söder. Där "the stars are strange"
The Adventures of Young Aragorn känns som ett givet upplägg för en tv-serie.
Dit och tillbaka igen. Aragorns resa till Harad långt i söder. Där "the stars are strange"
Jag vill att varenda liten fotsoldat ska se ut som Sauron i början av första filmen! Fast kanske med guld och vingar och skit. Och Balrogs + ultra-drakar + varulvar + flygande båtar borde vara med i varje avsnitt! Varje scen!
Det är ju allmänt känt att de söp, spelade bort alla sina pengar och inte hade råd med biljetten hem.Jag skulle vilja se vad Alatar o Pallando (de blå trollkarlarna) gjorde i öst.
Vem skulle inte vilja se det!?Det är ju allmänt känt att de söp, spelade bort alla sina pengar och inte hade råd med biljetten hem.
En fullskalig TV tolkning av hela trilogin, med flera av musiknumren, i samma still som SVT:s Sagan om Ringen tolkning
Vem skulle inte vilja se det!?
Nu vet jag inte om du med ”män” menar människor, men det tycker jag skulle bli lite enahanda. Det vore kul med åtminstone en dvärg och en alv, så kan man ha med lite om deras motsättningar. Och hobbitar bådar ju för mycket spänning då de inte är så bra på att slåss. Kanske hela fyra stycken av sällskapet ska vara det? Sen vore det coolt med nån som kan magi, kanske någon lite mer övermänsklig karaktär som kan vara lite av en guide och vägvisare till de andra?Nio mustiga män drar ut i krig mot en brinnande vagina för att förstöra Ringen som förvandlar män vill slavar under dess makt.
Oh,
Nu vet jag inte om du med ”män” menar människor, men det tycker jag skulle bli lite enahanda. Det vore kul med åtminstone en dvärg och en alv, så kan man ha med lite om deras motsättningar. Och hobbitar bådar ju för mycket spänning då de inte är så bra på att slåss. Kanske hela fyra stycken av sällskapet ska vara det? Sen vore det coolt med nån som kan magi, kanske någon lite mer övermänsklig karaktär som kan vara lite av en guide och vägvisare till de andra?
Så länge ingen av hjältarna identifierar sig som kvinna så är det fine!
Det där ger mig en idé....
Kanskeinte en bra idé, men när har det någonsin stoppat någon?
Lady of the Rings
Ringtrilogin, fast med ombytt kön på de flesta viktiga personer. Så Ringens Brödraskap bli Ringens Systerskap då alla i det är av kvinnligt kön; Eomer och Eowyn byter plats och roller; etc