Metal Magic Challenge II - Setting

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
@God45 är ju sjuk så ser en öppning att spurta mot mållinjen med tre färdiga saker! Haha. Kommer säkerligen falla med dessa två metalltunga över mig strax innan.
Inser nu att mitten av december är en bit bort. En är väl som vanligt idioten som börjar spurta två sekunder efter att startskottet gått... haha.
 
Last edited:
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Inser nu att mitten av december är en bit bort. En är väl som vanligt, idioten som börjar spurta två sekunder efter att startskottet gått... haha.
Skulle precis svara att du har ju nästan en månad kvar att skriva alla tre, så det fixar du nog!
 

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Joined
9 Feb 2008
Messages
1,928
Location
Örebro
Så system... um ingen aning låter det vara ganska öppet, men det är typ en setting!

Jag försökte, jag stirrade mig blind på texter, jag tänkte och funderade... Det här får helt enkelt bli det bästa jag kunde åstadkomma. Glad över att jag lyckades skriva ihop något. Språket blev dessvärre en väldigt blandad stil, men om jag sätter mig och korrigerar kommer jag sluta upp med att jag inte lämnar in något istället.
 

Attachments

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
Så system... um ingen aning låter det vara ganska öppet, men det är typ en setting!

Jag försökte, jag stirrade mig blind på texter, jag tänkte och funderade... Det här får helt enkelt bli det bästa jag kunde åstadkomma. Glad över att jag lyckades skriva ihop något. Språket blev dessvärre en väldigt blandad stil, men om jag sätter mig och korrigerar kommer jag sluta upp med att jag inte lämnar in något istället.
Det här var fucking amazing. Would play.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Så system... um ingen aning låter det vara ganska öppet, men det är typ en setting!

Jag försökte, jag stirrade mig blind på texter, jag tänkte och funderade... Det här får helt enkelt bli det bästa jag kunde åstadkomma. Glad över att jag lyckades skriva ihop något. Språket blev dessvärre en väldigt blandad stil, men om jag sätter mig och korrigerar kommer jag sluta upp med att jag inte lämnar in något istället.
Ja, det där var gripande läsning. Tycker du fångat upp skivans atmosfär väldigt bra!
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
Så. Pale Swordsman - Garden of Imperfection.

Orakel till In a Wicked Age för emo-metall-angstig-ingen-älskar-mig-spelande. Blev både setting (säger någon att ett orakel inte är en setting så säg plats och tid och välj ditt vapen...) och extra regler för IAWA.

(i a5, så ett a4, fram och baksida)
 

Attachments

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Metal Magic crew tar kortsemester i Wien över helgen, så eventuella skrik kommer ej att åhöras förens på Söndag igen.
 
Top