Metal Magic Challenge II - Setting

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Det är dags för den mest efterlängtade tävlingen här på WRNU, Metal Magic Challenge! Jag vet att ni alla älskar metal och att metal är en del av er själ och att det besitter en del av era hjärtan!

Denna gång handlar det om att på 1 A4 skriva en setting till vilket system ni vill, eller en helt öppen som man kan slänga in till vad helst man önskar. Utmanande, jajjamen! Det är tanken.
Ni kommer som tidigare att tilldelas en skiva när ni skriker (skriver) ALL HAIL METAL och ni får författa er setting utefter den plattan. Nytt denna gång är att ni kan välja genre. Så lägg till det i ert kall, tex ALL HAIL DEATH METAL. Vill ni bara ha en random platta och genre, skriv bara ALL HAIL METAL. Är ni med? Bra!

Regler
- 1 A4, ja du kan skriva på bägge sidor.
- Setting måste spegla skivan med namedropping och ha element som beskrivs i texterna mm.
- Settingen ska ha samma namn som skivan eller bandet och omslaget skall vara omslaget till plattan på din inlämningen, fult eller snyggt eller oomvandlat, upp till er!
- Är settingen inte metal så blir du diskad! ;) (Det är viktigt att vara trve!) Om den är fjantig, samma sak. Skriv något seriöst även om du tycker plattan är oseriös! För du är inte trve nog! Eller är du?
- Sista inlämningsdatum är 15:e December, så en månad från idag. Stänger tävlingen vid midnatt till den 16:e December, för det är mer metal så!
- Man kan skrika (skriva) ALL HAIL METAL mer än en gång om man vill skriva mer än en setting. Det finns ingen begränsning för antal bidrag, så @God45 kan vara lugn!
- Jag plockar skivorna från min egen Spotifysamling med sparade skivor. Ni ger mig ett nummer mellan 1-100 så tar jag en platta i mitt bibliotek. Kanske är den asdålig för en setting, men du kan göra det bästa av det och skriva något baserat på bandnamn, sångtitlar osv. Var inte en mes!

Frågor på det? Nej, jag trodde väl inte det! Nu kör ni!!
Läs gärna reglerna mer än en gång. Det var en del false metal skrik förra gången (skrev inte ALL HAIL METAL) och då får man inget bidrag. Inga påminnelser denna gång. Death to false metal!

EDIT: Missa inte att ni har en länk under musiken. Jag insåg att den kanske lätt kan missas. Där finns, förhoppningsvis texter med mera som kan vara behjälpligt.

ALL HAIL METAL !! (Nej, jag deltar inte med detta kall)
 
Last edited:
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Missa inte att ni har en länk under musiken. Jag insåg att den kanske lätt kan missas. Där finns, förhoppningsvis texter med mera som kan vara behjälpligt.

EDIT: La till detta i TS.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387
Inga fler som ska vara med?! Hur ska jag krossa er om ni inte ens vågar tävla?!
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Jag hoppar med själv, behöver få något skrivet. Förhoppningsvis följer fler efter!

ALL HAIL METAL! (Någon som deltar får ge mig en platta)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
Jag har ju inte tid egentligen, men förra tävlingen var ruskigt kul, så what the hell! 😁

ALL HAIL METAL!!!
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Vill man vara lite extra hardcore (metal) så letar man upp baksidan till sin platta och gör en baksida till sitt bidrag med en fin liten text tillhörande.
 
Last edited:
Top