Beastslayer
ROTN
Ambitiöst! Så två settings till.Åh! Vill säga bägge när du ställer frågan sådär, så ja, bägge!
Ambitiöst! Så två settings till.Åh! Vill säga bägge när du ställer frågan sådär, så ja, bägge!
@God45 är ju sjuk så ser en öppning att spurta mot mållinjen med tre färdiga saker! Haha. Kommer säkerligen falla med dessa två metalltunga över mig strax innan.Ambitiöst!
Inser nu att mitten av december är en bit bort. En är väl som vanligt idioten som börjar spurta två sekunder efter att startskottet gått... haha.@God45 är ju sjuk så ser en öppning att spurta mot mållinjen med tre färdiga saker! Haha. Kommer säkerligen falla med dessa två metalltunga över mig strax innan.
Skulle precis svara att du har ju nästan en månad kvar att skriva alla tre, så det fixar du nog!Inser nu att mitten av december är en bit bort. En är väl som vanligt, idioten som börjar spurta två sekunder efter att startskottet gått... haha.
Sådär, hopp om liv! Tryggt att ordningen är återställd.Jag är bara sjuk, inte död
INGEN ÄR SNABBARE ÄN MIG!
God45. För metal för paragrafer, läslighet och annan liknande vekhet.
God45. För metal för paragrafer, läslighet och annan liknande vekhet.
Det här var fucking amazing. Would play.Så system... um ingen aning låter det vara ganska öppet, men det är typ en setting!
Jag försökte, jag stirrade mig blind på texter, jag tänkte och funderade... Det här får helt enkelt bli det bästa jag kunde åstadkomma. Glad över att jag lyckades skriva ihop något. Språket blev dessvärre en väldigt blandad stil, men om jag sätter mig och korrigerar kommer jag sluta upp med att jag inte lämnar in något istället.
Ja, det där var gripande läsning. Tycker du fångat upp skivans atmosfär väldigt bra!Så system... um ingen aning låter det vara ganska öppet, men det är typ en setting!
Jag försökte, jag stirrade mig blind på texter, jag tänkte och funderade... Det här får helt enkelt bli det bästa jag kunde åstadkomma. Glad över att jag lyckades skriva ihop något. Språket blev dessvärre en väldigt blandad stil, men om jag sätter mig och korrigerar kommer jag sluta upp med att jag inte lämnar in något istället.
ALL HAIL AVANT-GARDE METAL!
Fuck me, det är inte bara bra layouten är great också!Nu har jag skrivit en setting!
Kanske får jag feeling och ber om en till låt längre fram, det är ju ändå ett par veckor kvar
Kul initiativ
Tack, det åker in på mitt CV, Layout brukar ju inte vara min starkaste grenFuck me, det är inte bara bra layouten är great också!