Nekromanti Medlemmar

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Vorla, Troll Mage

Glöm inte heller att en alt är som en sorts bank för en, man skickar saker man inte har plats för i inventory till sin alt från närmsta brevlåda, sedan kränger man av det på AH utan att behöva flyga till någon huvudstad med sin main.

/Seinet Wintermute - Kanske skall ta och skaffa sig en alt jag med då
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Re: Grishnia, Troll, Rogue, Mining/Engineering

Hej på er!

Har lärt om min trollgumma till Mining/Engineering. Håller på för fullt med att levla henne. Man kan ju bygga en hel del roliga prylar.


mvh Håkan V
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Re: Grishnahk, Orc Warlock, Tailoring-Enchanting

Hej! Har nu beslutat mig för att Grishnia kommer att bli min prio ett figur. Ball att spela Rogue.

Håkan
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Magru - Tauren Shaman, Herbalist och Alkemis

Svårare än så var det inte. Jag har en hel massa låg lvl karaktärer på en hel massa servrar och med olika klasser. Men jag har inte spelat shaman mer än till lvl 21, och dom kan nog bli kul att rollspela. Jag har inte kommit på så mkt mer om karaktären i sig, men det kommer.

EDIT: Ändrade gubbens namn till det den faktiskt heter. :gremwink:
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Magru - Tauren Shaman, Skinning och Mining

hehe tack för att du ändrade. men tyvärr så måste även yrkena ändras. sådärja. klart.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,419
Shadrakh, Orc Warlock

Javafan, jag tog bort min präst (något som åtminstone Dante måste ha märkt) eftersom hon var ospelbar på egen hand, och hade inga planer på att starta någon ny karaktär då jag har min Mage som ska upp till 60 (7 levlar kvar). Fast idag kände jag för att testa lite Warlock så jag startade Shadrakh som jag nog inte kommer att spela med överdrivet mycket, men hon lär iaf klara sig själv. (Vet inte vilka professions hon får, men troligen tailoring och skinning eller något sådant)
Har lagt till de flesta av er på min vänlista, så jag sparkar kanske på någon lämplig om jag ser er online.

Är för övrigt i jakt på någon bra PvE-server (lirar horde) som jag kan flytta min Mage till vid något tillfälle. Har tröttnat på att bli gankad hela tiden. :gremwink: Har ni någon på lager så kan ni ju PMa eller så.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Shadrakh, Orc Warlock

Klart du skall bli skräddare, vem skall jag annars skicka allt mitt överblivna tyg till?

/Seinet Wintermute - Skall till Stockholm om två dagar
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Shadrakh, Orc Warlock

Fathertoon funkar bra att skicka allt överblivet tyg. Jag levlar hans tailoring så mycket jag kan just nu. Målet är att nå till 35 med honom också så jag kan transmuta felcloth till mooncloth
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jezable

Zhork har skaffat sig en kollega som heter Jezable. Skall agera självförsörjande vad gäller yrke (Skinning och Leatherworking) och skall samtidigt vara kapabel till att öppna låsta kistor åt från Zhork, därav klassvalet som Rogue. Så ifall någon annan som har befogenhet att lägga till nya medlemmar i gillet slänger upp Jezable på friends-listan och skickar en guild-invite till mig när ni ser mig online så är det trevligt.

/Seinet Wintermute - Skall nog göra något annat nu :gremtongue:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Jezable

Jag har fixat in Jezable i Guildet idag och även promotat till Junior Officer.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,873
Location
Stockholm
Re: Jezable

Dude, den har funnits i guildmedlemstråden i fem dagar redan. :gremsmirk:

Grattis till level 60 med Zhork, förresten!
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Jezable

Well... fuck då!!!

Jaja, men nu finns den här med!
Jag bjöd förresten in Yass i gillet. Hans lilla level 7-warlock får vara med oss och leka lite nu också.
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Re: Rhozka, troll rogue skinning/mining

Eh, mitt World of Warcraftande har legat nere ett tag, vi får se om jag återkommer till den här karaktären. Hur som helst är jag så långt efter alla i level att det knappast spelar någon större roll.
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Zalice, Blood Elf Paladin

När någon med befogenheter är online kanske jag skulle kunna få en invite för den här karaktären? Har inte kommit särskilt långt, men det är trevligt att höra guild chattret medans man är ute och grindar...
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Hm....

Noterade just hur länge sedan det var någon aktivitet i det här forumet.

Är gillet fortfarande aktivt?
 
Top