Nekromanti Medlemmar

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Jodå, Disciples of Shagul lever ...

Joförtusan!

Vi lirar fortfarande. Och om du kollar här så ser du alla medlemmar.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Är det säkert det?

I beg to differ! Shadowsong la av mitt i mitt Draenei/Blood Elf/Outland-questande och jag fick ta till alternativa Realm. La in alla karaktärer jag hittade i tråden här och såg inte någon inloggad under den tid jag var inne, och då hann jag ändå resa med min lilla blood elf-paladin-flicka hela vägen till Mulgore och Thunder Bluff. Fast den där listan bör vara mer komplett så jag ska kolla om det är nån jag missat. Iofs så har jag ju tre karaktärer på Shadowsong att spela så jag tror inte det blir så mycket här heller ändå. Speciellt om ingen låglevlare vill questa med stackars lilla mig och mina level 3-karaktärer. =P
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Re: Är det säkert det?

Jag är precis nystartad, så antingen kan vi lira på Steamwheedle Cartel, eller så startar jag en ny karaktär på Shadowsong. Så länge jag har några att spela med så är jag glad.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Vi har kanske jobb att sköta!? :p

Iallafall jag är mestadels inloggad på helgerna. Nu har jag dessutom en ny alt som jag gillar fint så min blodalvsflicka lär härja runt (dock hinner jag inte ikapp Yasses Rogue om han ska hålla på och levla hela tiden!) mer i framtiden, försöker väl harva av någon tradig quest per kväll.

Säg till när ni börjar komma ikapp, jag har alts på 16 och 23 som gärna hjälper till.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Låt oss få en fin lista på medlemmar här i denna tråd.

Jag vill be er om att replikera och skriva in er karaktärs namn, ras och yrke i titeln och sedan fylla i med lämpligt nonsens i inläggsrutan så att det går att posta.

Så jag och ni kan få en klar bild över vilka som är med. Är lite ensam om att spela där tycker jag, och vet inte vad alla heter nämligen :gremsmile:. (Tråden som finns är för splittrad)
 

Gusman

Veteran
Joined
11 Oct 2000
Messages
56
Location
Stockholm, Norra
Gregyrt - Bloodelf Warlock, Tailor and Enchanter.

Polare med Nicklas.

Har spelat WOW i över 2 år.
Har 1 lvl 70 Nightelf Warrior på Runetotem och lite små-alts.
 
Top