Nekromanti Medlemmar

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Wreathjin, Troll Mage

Vasjutton

Kan väl inte komma ihåg sitt namn när servrarna är nere? :gremsmile:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Gordia, Tauren Druid, Herbalism / Alchemy

Osså lite allmänt nonsens då :)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Darzhag, Orc Hunter, Skinning/Leatherworking …

Have cat, will travel.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Togtok, Troll Shaman, Herbalism/Alchemy

...hette inte din karris Wreathjin förresten, David? :gremgrin:
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Rhozka, troll rogue skinning/mining

Har kanske halkat efter i level, eftersom jag suttit och sunkat på hotellrum utan internetuppkoppling hela veckan.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Zhork, Orc Warlock

Inte ute efter något jätteseriöst spelande utan mest bara lira för nöjes skull och till och från (när jag känner för det och har tid).

/Seinet Wintermute - Skickad det en guild-invite till mig? :gremtongue:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Guldgrävare och pälsjägare

Jag har valt yrken nu, det blev Mining/Skinning (till dess jag uppnått en god ekonomi).

/Seinet Wintermute - Passade på att köpa mig två stycken 12-slotsväskor för 1g96s också :gremsmile:
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Grishnahk, Orc Warlock, Tailoring-Enchanting

Hej på er. Ny på det här med trådar, trots att jag är Tailor.

Håkan V
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
… och RPG Outfitter-profil …

Klicka på bilden så hamnar ni rätt:

<a href="http://www.rpgoutfitter.com/wow-gm/char.cfm?char=Darzhag@EU-Steamwheedle%20Cartel" target="_blank">
</a>
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Gorden, Tauren Druid, Herbalism/Mining …

Min lilla alt-gubbe:

<a href="http://www.rpgoutfitter.com/wow-gm/char.cfm?char=Gorden@EU-Steamwheedle%20Cartel" target="_blank">
</a>
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Fathertoon, Priest, Inga skills ännu

Eftersom Dante la upp sin Alt tänkte jag också lägga till den jag alternerar med. Var ju "tvungen" att ha ett alternativ när Gordia satt i väntan på RFC.
Planen är väl att detta skall på sikt kunna bli en ren Shadow priest bara för att det är så skoj, men jag kommer att spela sparsamt med min Fathertoon då jag ju som sagt raidar en hel del på Runetotem servern också och snart kommer BC med allt levlande som det innebär.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Vorla, Troll Mage

Kom på att det nog är rätt optat att ha en alt ändå, dels för att komma ur tristess, dels för att lära sig fler klasser och dels för att kunna - just det - alternera så att man hela tiden har så mycket rested bonus som möjligt.

Nu kan man spelet också så det lär inte ta lika lång tid att springa upp till säg 15-16 iallafall. Dessutom kommer man ju kunna grinda i låglevelområden med sin braiga gubbe så att man kan twinka utrustning. :gremgrin:

Ingen aning om vilka trade skills jag vill ta än. Tailoring känns ju givet... har inte fått till RPGoutfitter-profil på henne än, trots att uploaden känner av att det finns en annan karaktär med. Troll blev det för att de är coolast, och mage för att det var den klassen jag funderade på (och som vi tappat iom att David inte längre verkar intresserad) utöver shaman.
 
Top