Varulv Mörkret mellan stjärnorna, runda 1

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Opt-in betyder i det här fallet att jag måste komma ihåg att säga till att jag betalar för rösten medan opt-out betyder att jag måste säga till för att inte betala för rösten.

Jag tolkar ditt inlägg som att pengar för rösten dras automatiskt om jag inte saknar pengar på kontot eller säger till att jag inte betalar, alltså opt-out.
Tack för förklaringen! Bra begrepp! 🙂

Och som du skriver: pengar dras automatiskt. OM det skulle uppstå räknefel eller andra felaktigheter kommuniceras det i PM mellan spelare och SL.

Jag kommer också föra bok över era kapital eftersom det är en viktig uppgift i spelet av andra skäl som exempelvis vem som agerar först.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Skulle man kunna önska att det startas en ny tråd för runda 1 nu när spelet börjar klockan 9? Känns lite störigt att ha en speltråd där de första sidorna inte tillhör spelet, och ännu störigare iom att det dessutom finns röster där
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Forumets kraftiga uppladdningsbegränsningar gör att jag får köra med en låg upplösning, men förhoppningsvis går texten att läsa. Jag satsar på "Om jag gör snygga visualiseringar så kommer ingen att vilja döda mig"-taktiken. Senast jag försökte med detta dog jag i R1, dock. :/

1636739308109.png
 
Top