Varulv [Mäster Ulv 5] - Runda 4

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
- I Runda 3 tycker jag det är lite lurt att första LegoIvar lägger upp en brajt plan om att få spökrösten att outa roller, och när den blir nedskjuten kommer Anth med en ny ...
Que? Vad åsyftas här?
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
796
Noterar att Impe skriver väldigt tätt och felstavat nu, som pekar åt alla håll men inte tydligt åt ett enda.

Om han är bybo vore det smartare att försöka bygga några solida hjälpa byn-inlägg här på slutet. Om han är ulv känns det här som ett sätt att få det att se ut som att han hjälper byn men inte gör det.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Fast du har ju bevisligen inte velat att byn ska knäcka spelupplägget om du på inga plan bidrar med att visa att nästan alla andra tänker fel om det? Du vet ju att bybor har resonerat fel om spelupplägget, vilket har gett felaktiga analyser felaktiga drev felaktiga utrustningar. Hade du varit väktare hade vi behövt rösta ut Andersson förra rundan, men du var tunnelseende med Sidd.
Jagvhar sagt många många gånger att folk. Räknar fel. Vad fan snackar du om?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Noterar att Impe skriver väldigt tätt och felstavat nu, som pekar åt alla håll men inte tydligt åt ett enda.

Om han är bybo vore det smartare att försöka bygga några solida hjälpa byn-inlägg här på slutet. Om han är ulv känns det här som ett sätt att få det att se ut som att han hjälper byn men inte gör det.
Födelsedagfirande. Hur kan detta vara svårt att föestå. Hej då
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,992
Location
Ett häxkräl
Som vanligt knåpar jag ihop det här lagom tills jag måste göra annat, men nu ska jag verkligen försöka uttyda något av det här.
Otroligt jobb, Hägern! Byboigt. Eller i annat fall gjort av en ulv som inte är det minst rädd för att det ska finnas något ulvigt att se i röstmönster.

Vet du vad? Jag grönar dig nu.

Men! Jag skulle väldigt gärna se dina tankar detta. Vad ser du själv i allt detta=
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Sorry precis vaknat. Impetigo claimar väktare och vi ska rösta ut honom?
För sent att ändra något men tycker inte väktare är så jäkla orimligt som alla andra verkar tycka....
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Sorry precis vaknat. Impetigo claimar väktare och vi ska rösta ut honom?
För sent att ändra något men tycker inte väktare är så jäkla orimligt som alla andra verkar tycka....
Väldigt bekvämt för en ulv att säga förstås. Men klarsynt om du är bybo 😘
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Väldigt bekvämt för en ulv att säga förstås. Men klarsynt om du är bybo 😘
Räknar med att Anthrox börjar dreva mig rätt direkt när nästa runda börjar. Misstänker att Brynolf, Octagonal eller Basse blir hans mordoffer
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Väldigt bekvämt för en ulv att säga förstås. Men klarsynt om du är bybo 😘
Troligtvis ulvigt skulle jag säga iom att @wagerhouse kommer in så sent. Men jag har ju själv irl i vägen så sten inglashus osv
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Räknar med att Anthrox börjar dreva mig rätt direkt när nästa runda börjar. Misstänker att Brynolf, Octagonal eller Basse blir hans mordoffer
Det hoppas jag. Default är ju att Anthrox ryker nästa runda vilket om anthrox är grön är en rimlug och bra ulvplan som t ex du skulle kunna ha klcät

Tror som sagt att anthrox är ulv men känner ju ockaå att setupem för att få ut mig denna och Anthrox automatiskt nästa är en möjlighet.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Troligtvis ulvigt skulle jag säga iom att @wagerhouse kommer in så sent. Men jag har ju själv irl i vägen så sten inglashus osv
Ställde klockan på 10:00 men försov mig :(
Tveksamt om någon kan vända Anthrox när han börjat ångvälta åt något håll.
Men förlora dig nu är väl inte värre än en vanlig bybo, ulvarna har säkert tagit förmågeblockerare som förmåga om de gett byn väktare
Outad väktare = rätt värdelös
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Om min imp-and-dikotomi stämmer så borde en grön imp ha våldfört sig betydligt mer på Andersson än vad han har gjort eftetsom han ju VET att han själv är grön och att andersson då bör vara ulv. Nä, det här väktarskapet måste vara ett sent påhitt.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Ulvarna kan ju ha löpr nåt bls typ utslagsröst för två naiva siarpoäng men jag hadevärderat det mycket högre att kunna claima siarroll själv.

Erfo:

Röst: @Andersson

NU bjuder jag er alla en god natt och tackar och bugar för ett intressant och spännande spel! ❤
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Ställde klockan på 10:00 men försov mig :(
Tveksamt om någon kan vända Anthrox när han börjat ångvälta åt något håll.
Men förlora dig nu är väl inte värre än en vanlig bybo, ulvarna har säkert tagit förmågeblockerare som förmåga om de gett byn väktare
Outad väktare = rätt värdelös
Vinhade fåt rollblockare bekräftad bara. Hade varit seeet menemen
 
Top