Varulv [Mäster Ulv 5] - Runda 1

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Inlägg 279 och 335.
Okej, ja det kan ju vara det sämsta bybospelet jag någonsin sett.

Och ni kände att ni behövde vänta i 20 timmar med att lyfta det, när skeppet seglat för länge sen?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Jag tycker ni ska skärskåda Fjoddes och Brynolfs sena rösthopp nästa runda.
Ställ dem mot varandra så ser ni vart Impe, Empi, Skarrättaren, Basse landar tillslut👍
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Jag har inte orerat om honungsfällor.

Tycker också att Anthrox 7WA påminner mig om det fantastiska tv-programmet Ancient Aliens.
Vi fattat du tror att det är 7 ulvar, men kan det rimligtvis finnas någon annan förklaringsmodell till något beteende?
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
796
@Impetigo och @Skarpskytten som tidigare varit glada i att strössla misstankar på grund av magkänsla men inte velat vara den som går att spåra tillbaka till starten av ett drev har varit väldigt tysta här på slutet. Försökte tagga in @Impetigo för 2h sen men inte fått någon respons. Värt att titta närmre på i R2 tycker jag.

Eftersom det här nog blir mitt sista inlägg i R1: om jag dör i nattmord så är 7WA tyvärr uteslutet, men då kan ni väl dreva lite om det ändå för att göra mig glad?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Jag har inte orerat om honungsfällor.

Tycker också att Anthrox 7WA påminner mig om det fantastiska tv-programmet Ancient Aliens.
Vi fattat du tror att det är 7 ulvar, men kan det rimligtvis finnas någon annan förklaringsmodell till något beteende?
Nej, alla spelar så jävla värdelöst nu så att det är det eller kapitulation från årets sämsta bybor.
Kan tycka att du om någon borde känna igen dig i min situation, du har behövt utstå liknande saker.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Nej, alla spelar så jävla värdelöst nu så att det är det eller kapitulation från årets sämsta bybor.
Kan tycka att du om någon borde känna igen dig i min situation, du har behövt utstå liknande saker.
Hallå kompis🖐 ryck upp dig
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Nej, alla spelar så jävla värdelöst nu så att det är det eller kapitulation från årets sämsta bybor.
Kan tycka att du om någon borde känna igen dig i min situation, du har behövt utstå liknande saker.
nja jag känner nog inte helt igen mig för 7WA är en orimlig konspiration, däremot känner jag igen mig i din frustration.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Med en ensam röst på HerrK (ingen har joinat) tänkte jag hoppa vidare.

Andersson har just nu 5 röster på sig vilket jag tycker är rimligt. Vi har inte hållit med varandra i R1 och Anderssons låglfygande är lite suspekt. Samtidigt har denne väl annonserat nånstans att det inte skulle skrivas så mycket idag vilket gör det ett lite för enkelt mål att slå på just nu tycker jag. Inaktivitet är inte bra men vi behöver fler drev.

Näst flest röster har Sidd med tre stycken. Då jag läser Sidd som grön vill jag inte heller rösta där.

Sen har vi Anthrox, Fjodor och Waterhouse med två röster vardera. Anthrox tänker jag inte rösta på vilket gör att det står mellan Fjodor och Waterhouse där vi har två fullt dugliga alternativ.

Waterhouse har skrivit saker men utan riktig spets. Det jag menar med det är att det inte har varit några starka case eller idéer som har kommit. Samtidigt inget direkt rödande. Mellanmjölk på ett sätt som skulle kunna passa en ulv water. Har även "missförstått" ett para av mina inlägg vilket gör mig nojjig.

Fjodor skrev lite igår men det känns lite konstat. Som att Fjodor inte ville svika sina ulv vänner. Låg aktivitet nu också. Hade definitivt kunnat rösta där men vill sätta lite press på Waterhouse där även HerrK har skrivit lite saker!

Röst: @Waterhouse
 
Top