rollspelspiraten
Swordsman
25 års tålamod...vem är du, frekkin' Dalai Lama?Det är precis därför - när man bara har 25 års tålamod - som man till slut bara kör LXQt (Lubuntu).
25 års tålamod...vem är du, frekkin' Dalai Lama?Det är precis därför - när man bara har 25 års tålamod - som man till slut bara kör LXQt (Lubuntu).
Exakt. Var bara glad att du fick reda på det nu, och inte genom något konstigt odiagnosticerbart fel ett halvår senare.Är det där installationsmediat du bootat från? Man brukar ofta kunna få en verifikationshash som räknas ut från datat, och om den diffar det minsta har du fått nåt fel. Oftast att nätet blippat under nedladdning. Bara att ladda ner igen.
Kundservice när den är som bäst. Inga frågor, inget man behöver förklara, bara ren och skär kundservice.Exakt. Var bara glad att du fick reda på det nu, och inte genom något konstigt odiagnosticerbart fel ett halvår senare.
Vill bara tillägga att jag fått det där på en dålig USB-sticka också. SD-kort i USB-läsare, och tydligen hade Jula fått in en hel batch SanDisk-kort som var fejk. De frågade inte ens vad problemet var när jag kom till kundservice, jag bara plockade upp kortet ur fickan och han frågade om jag ville ha ett nytt eller pengarna tillbaka...
Jag kör Vivaldi, bara för att jag kör den överallt annars.
Jag skulle säga: Fortsätt med den du gillar.
Finns det ens?tänkte ha en ai fri webbläsare
Ja det kan man fråga sig. Det är väl mycket kopplat till sökmotor antar jag.Finns det ens?