Nekromanti LinConlogg

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag hängde ju i llabs-rummet och kan intyga att fogge alltid hade minst tre hamburgare som han satt och smaskade på. Nu hade jag ju inte anlänt till konventet än iofs, men jag kan intyga ändå!
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Någon som vet hur stort (hur många besökare och andra relevanta mätetal) årets LinCon blev? Det kändes lite smått avslaget i år, men det kan så klart bero på att det var så långt och att jag var där så sporadiskt.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Jag har hört uppgifter om över 1200 besökare, men någon från konventsledningen får gärna bekräfta. Men eftersom skolan är så stor som den är så märks inte riktigt hur mycket folk som är där.

/Ulfgeir
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Ey! Din kramtjyv!

Jag såg dig allt din buse. Du kramade ju Lincon-generalerna på avslutningen dessutom, mitt framför ögonen på den samlade paparazzikåren från Rollspel.nu :gremsmile:.

Skall jag komma fram och skaka tass med dig nästa gång jag ser dig tycker du? Du är varmt välkommen till våra lokala hangarounds annars på konventen, brukar alltid bli minst ett inofficiellt sådant som drar till sig forumiter.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
le Burgers!

Effektiviteten vid LinConburgarna.

Yyys förhandsdiss till trots tyckte jag de var klart okej och väl värda sina 25 spänn. Dessutom sågs mannen ifråga själv glufsa i sig två stycken på under tio minuter, så vafna. :)
Jag får lov att erkänna att i år för första gången under 2000-talet så hade de löst arrangemanget kring burgarna riktigt bra. Nu var alla ingredienser förutom burgaren själv inomhus vid kiosken. Dessutom hade de för första gången en värmare som de förvarade stekta burgare i vid grillen. Detta innebar att man fick fräscha grönsaker OCH att burgarna faktiskt var bra stekta och varma. Dessa saker har man inte fått under 2000-talet förrän nu alltså.

Så jo. De var helt OK :gremsmile:.
 

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Re: le Burgers!

de löst arrangemanget kring burgarna
Aight mon, men de djävlarna stekte på stekbord! Det sänkte cool- respektive mumsighetsfaktorn med typ 65%.

Rasmotaz (som har rätt svårt för att äta mer än en hamburgare per dygn i vilket fall)
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
I ärligthetens namn...

...så grillade de också. De hade en vanlig kolgrill igång vid sidan om. Dock kan jag hålla med om att en varmhållen burgare inte är lika god som en nygrillad, men att slippa köerna (eller slippa vänta strategiskt till det var kort kö) vägde upp för det. Man smetade ju ändå en massa gojs på burgaren. :gremsmile:
 
Top