DoD Leverans?

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Joined
9 Feb 2008
Messages
1,951
Location
Örebro
Fick notifikation att paketet kommit fram igår. Kommer dock vänta några dagar med att hämta ut det då det inte känns akut samtidigt som jag känner att jag tappat intresset för produkten. Blir dock bra att ha i hyllan, kommer säkert tillfällen där det känns lockande igen.
 

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
247
Hörde inget … andra fick sina paket … hörde inget … hörde inget … och så vips fick jag notis om att det anlänt. Inget om att det är på väg. Ska hämta ut det imorgon. Som da’n före (tjugosjätte) jul(i)afton, skulle man kunna säga. ;)
 

Gnovald

Warrior
Joined
3 Jan 2016
Messages
247
Location
Jönköping
Lysande, nu är PDF:erna hemladdade (böckerna rör jag inte ännu) och jag och sambon sitter och slår fram en karaktär åt henne - Semestern är räddad :)
På stug och tältsemester med sambon till Norge.

Drakar och Demoner spelas nästan varje dag 😁

Hämtade ut paketet på fredagen och insåg fort att vi inte kunde ta med det på resan. Så jag satte igång och skrev ut pdf böckerna, rollformulär och spelarkartor och tog med de istället. På söndagen körde vi.

Än så länge är jag nöjd med produkten. Då jag är SL med bara sambon som spelare skapade jag en SLP åt mig som äventyrarkompis till hennes karaktär. När de kom till Utkante så blev de kompis med först Alfilia och senare Rabindranath, som bägge följer med på det första äventyret till Gårdagens By 😄received_675640577282142.jpeg
 
Top