DoD Leverans?

Stämma

WC-zonmö i behov av IQ-hjälp
Joined
17 Jul 2020
Messages
352
Location
Södertälje/Uppsala
Inte jag i alla fall. Sitter och väntar på att höra att någon annan ska ha fått det så jag vet att de är på väg. Jag tror nordamerikanerna skulle få sina spel innan oss och jag har ännu inte hört något därifrån.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,303
Location
Kullavik
Jag har fått någon form av förhandsbesked från Postnord att något är registrerat från Shipquest. Jag väntar väl iofs på rätt många olika grejer (DoD, Building Better Worlds (Alien), They grow up so fast (TftL), Davokar Vaknar (Symbaroum), Tales From the Lone-lands (ToR) och Sagan om Berget som försvann (Vaesen).

DoD går kanske inte via Shipquest?
 

Makaron

Veteran
Joined
6 Sep 2016
Messages
145
Båten anlände Göteborgs hamn i söndags och sedan tar det säkert minst 14 dagar för avlastning, transport till Stockholm, ompackning och leverans till backers.
Gissar att jag inte är den enda Göteborgaren som känner att man skulle kunna springa ner och hämta, spara 14 dagar, och slippa att det går tur och retur till Stockholm...
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
513
Inte jag i alla fall. Sitter och väntar på att höra att någon annan ska ha fått det så jag vet att de är på väg. Jag tror nordamerikanerna skulle få sina spel innan oss och jag har ännu inte hört något därifrån.
Ett antal amerikanare har postat om leverans på fb.
 

Gnovald

Warrior
Joined
3 Jan 2016
Messages
248
Location
Jönköping
Är det någon som vet vilket fraktbolag paketet skickas med?

Frågan ställs för att jag ska åka på min semester på söndag och blir borta två veckor. Typiskt heller hur!

Men nu har jag fått veta att Postnord har i sin app möjligheten för mig att skicka QR-koden till en person som då kan hjälpa mig att hämta paketet åt mig. Och i tillägg säger Postnord att man i appen kan förlänga ligg-tiden hos ombudet upp till 14 dagar. Så kommer paketet först i nästa vecka så kan jag ju alltid välja att göra det :)

Jag vet ju inte om någon av de andra fraktbolagen har samma enkla möjlighet. Så om jag får veta vilket fraktbolag redan nu så kan jag bättre förbereda mig för detta :)
 
Top