P.eLL.e
MÖRK BORG Barkhäxan
Nej, det är slumpmässigt.Kan det hänga ihop med när man kickstartade? Jag tror jag bestämde mig för att funda typ sista dagarna av kampanjen...
Nej, det är slumpmässigt.Kan det hänga ihop med när man kickstartade? Jag tror jag bestämde mig för att funda typ sista dagarna av kampanjen...
Ånej! Det känns sämre att bli straffad av otur än dåligt omdöme!Nej, det är slumpmässigt.
Yes. DoD och Davokar... !Har precis plockat upp två paket från Förlagssystem här… skulle tippa på DoD och Davokar.
När jag fick en notifiering idag trodde jag också att det var Davokar men det visade sig vara Sagan om berget... till Nordiska väsenYes. DoD och Davokar... !
Sagan om Berget finns registrerad för mig, men är ännu inte framme hos postombudet.När jag fick en notifiering idag trodde jag också att det var Davokar men det visade sig vara Sagan om berget... till Nordiska väsen![]()
På stug och tältsemester med sambon till Norge.Lysande, nu är PDF:erna hemladdade (böckerna rör jag inte ännu) och jag och sambon sitter och slår fram en karaktär åt henne - Semestern är räddad![]()